Werken bij Kadaster

Bij het Kadaster krijg je de kans om echt te laten zien wat je in huis hebt. De sfeer is informeel, kennis en ontwikkeling worden gestimuleerd. Iedereen is hier welkom. Solliciteer daarom direct op één van de uitdagende vacatures!

Lees meer over Kadaster

Vacatures bij Kadaster

Pak je kans! Bij één van onze vacatures bij het Kadaster. Het Kadaster is verantwoordelijk voor de registratie van rechten van al het vastgoed in Nederland. Wil jij daar onderdeel van uitmaken? Bijvoorbeeld als Juridisch medewerker, planner of administratief medewerker? Pak dan je kans vandaag nog en ga direct via Start People aan de slag.

Filteren en zoeken

Wanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en Enter om te selecteren. Touch-apparaatgebruikers, verkennen door aanraking of met veegbewegingen.

Laatst bekeken vacatures

0 vacatures gevonden

Vacatures bij het Kadaster

Het Kadaster helpt mensen met het maken van belangrijke keuzes in de woonsituatie. Werken bij Kadaster betekent dus een steentje bijdragen aan maatschappelijke vraagstukken. Voor de verschillende vestigingen en het hoofdkantoor in Apeldoorn, hebben wij vacatures bij het Kadaster voor onder andere administratief medewerkers, juridisch medewerkers en klantenservice medewerkers.

Wat voor functies heb je bij het Kadaster?

  • Administratief medewerker
    Als administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor de verwerking van notariële stukken voor eigendomsregistratie en de juridische administratie. 
  • Administratief juridisch medewerker
    Als administratief juridisch medewerker ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van meldingen en bezwaren en werk je nauw samen met de juristen. 
  • Management assistent
    Als management assistent ben je verantwoordelijk voor secretariële en ondersteunende taken voor het management zoals notuleren tijdens bijeenkomsten.

Waarom werken bij het Kadaster?

Werken bij het Kadaster betekent een uitdagende baan binnen een belangrijke branche. Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals het eigendom en de hypotheek. Deze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken. Of het nou gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. Werken bij het Kadaster betekent dat je vanuit jouw kennis en expertise bijdraagt aan die maatschappelijke vraagstukken.

Aan de slag bij het Kadaster via Start People

Wij hebben uitdagende vacatures open staan bij Kadaster. Welke functie je ook gaat uitvoeren, wij streven er altijd naar om jou op de juiste plek te zetten. Dat is Ons werk. Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan direct op één van de openstaande vacatures en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Start People medewerkers over Kadaster

Bij het Kadaster is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en er is genoeg ruimte om door te groeien.

Wanneer ik uiteindelijk iedereen verder kan helpen, dan geeft dat veel voldoening - Hakan, klantcontact medewerker

Neem contact op

Heb jij nog vragen over werken bij Kadaster? We vertellen je er graag meer over! Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe jouw gegevens worden verwerkt.

Veelgestelde vragen over werken bij het Kadaster

Hoeveel uur kan ik werken bij het Kadaster?

Dit verschilt per functie. Het Kadaster is erg flexibel en er is dus veel mogelijk! Of je nu op zoek bent naar een fulltime baan of een baan waarbij je op basis van jouw eigen beschikbaarheid wordt ingepland, bij het Kadaster is veel mogelijk. Zo kennen we in Groningen een afdeling waar je aan de slag kunt op basis van je eigen beschikbaarheid en op de andere werklocaties verschilt dit van 24 tot 36 uur per week.

Op welke locatie is het Kadaster gevestigd?

Het Kadaster heeft meerdere kantoren in het land. Via Start People kun je aan de slag op de volgende locaties:

  • Groningen
  • Zwolle
  • Apeldoorn
  • Arnhem
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Amsterdam

Woon je niet direct in de omgeving van één van deze locaties? Geen probleem! Er zijn veel mogelijkheden om bijvoorbeeld vanuit huis te werken. 

Is het bij het Kadaster mogelijk om vanuit huis te werken?

Het is zeker mogelijk om vanuit huis te werken. Het Kadaster werkt ‘hybride’, vanuit huis, maar ook op kantoor. Dit zal in de toekomst ook zo blijven. Benieuwd naar wat er mogelijk is? Neem contact op met één van onze recruiters.

Wat zijn de voorwaarden om te werken bij het Kadaster?

Het Kadaster heeft te maken met de documenten van belangrijke (juridische) gegevens. Om te kunnen werken bij het Kadaster moet je daarom vaak voldoen aan een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau en bij voorkeur enige werkervaring, zodat je weet hoe belangrijk nauwkeurig werken is. Maar we zien ook kansen voor als je niet helemaal aan de eisen voldoet.

Waarom werken bij het Kadaster?

Werken bij het Kadaster betekent een uitdagende baan binnen een belangrijke sector. Het Kadaster registreert en levert gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de rechten die daar bij horen, zoals het eigendom en de hypotheek. Deze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken. Of het nou gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, dagelijkse ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstaande woningen. Werken bij het Kadaster betekent dat je vanuit jouw kennis en ervaring bijdraagt aan die maatschappelijke vraagstukken. Een belangrijke baan waar jij het verschil kunt maken!

Hoe kan ik solliciteren om te werken bij het Kadaster?

Wil jij aan de slag bij het Kadaster? Dan kan dat door te solliciteren op één van onze openstaande vacatures. Solliciteren op een vacature doe je door te klikken op de solliciteer-button boven- of onderaan de vacature. Nadat je het sollicitatieformulier hebt ingevuld, zal deze rechtstreeks naar de betreffende vestiging worden verstuurd. Zij zullen zo snel mogelijk contact opnemen om je sollicitatie verder te bespreken!

Welke functies zijn er bij het Kadaster?

Voor veel verschillende functies zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers. De meest voorkomende functies zijn op het gebied van (juridisch) administratie en klantcontact. Benieuwd naar het actuele vacatures aanbod? Kijk dan direct op Werken bij Kadaster | Bekijk alle vacatures bij Kadaster (startpeople.nl).

Werken bij één van onze andere topwerkgevers?