Word intercedent bij Start People!

Ben jij ambitieus? En op zoek naar een organisatie waar jij de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en de mogelijkheid geboden krijgt om door te groeien? Als intercedent bij Start People Roosendaal krijg jij de kans op te helpen met het opbouwen van de vestiging. Door jouw gedreven mentaliteit, weet jij hier veel successen in te behalen! 

Wat ga je doen?

Als intercedent bij Start People ben jij dé schakel tussen klant en kandidaat en is geen dag hetzelfde. Je bent ambassadeur, salesmedewerker, recruiter en bovenal relatiebeheerder. Elke dag weer sta jij klanten en kandidaten te woord en probeer jij aan alle behoeften te voorzien. Dit allemaal voor lokale bedrijven tot multinationals, ongeschoolde tot WO geschoolde kandidaten en voor elke denkbare functie.

Jouw werkzaamheden in een notendop:
  • Je onderhoudt goed contact met (potentiële) klanten, zodat ze met een vacature altijd als eerst bij jou komen;
  • Je achterhaalt alle nodige informatie over de functie bij de klant, waardoor jij een goede vacature weet te schrijven;
  • Je gaat op verschillende kanalen zoals Indeed en Nationale Vacaturebank recruiten voor de juiste kandidaten;
  • Je voert intake gesprekken met alle kandidaten om te achterhalen wat hun drijfveer is;
  • Je stelt kandidaten voor bij de klant door middel van een voorstelprofiel waarin jij de kandidaat perfect weet te omschrijven;
  • Je voert daarnaast alle bijkomende administratieve werkzaamheden uit zoals het aanmaken van een plaatsing.

Wat krijg jij?

  • Een fulltime baan met kans op een vaste aanstelling;
  • Een salaris tussen de €2000,- en €2400,-  bruto per maand;
  • Mogelijkheden om te groeien, zowel in functie als in salaris;
  • Leuke bonusregelingen;
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Naast vakantiegeld ook nog een persoonlijk budget van 6%.

Interesse?

Laat je gegevens achter zodat wij contact me je op kunnen nemen!

Wie ben jij?

Als intercedent is het belangrijk dat jij deskundig, ondernemend en vooral nieuwsgierig bent. Jij hebt interesse in wat de klant doet, maar ook in wat de kandidaat motiveert. Daarbij weet jij wat nodig is om succesvol te zijn en vanwege jouw professionele houding, weten de klant en kandidaat jou te vinden wanneer nodig. Dit zijn de belangrijkste kenmerken, maar daarnaast is het prettig als jij ook nog voldoet aan:

  • HBO werk- en denkniveau zodat jij goed weet te schakelen tussen de verschillende niveaus waarmee jij te maken krijgt;
  • Enige werkervaring in een commerciële of soortgelijke functie waardoor snel schakelen en klantcontact jou niet onbekend is;
  • In het bezit van een B rijbewijs en bij voorkeur een auto zodat jij op elk moment van de dag de mogelijkheid hebt om bij jouw (toekomstige) klant langs te gaan;
  • Fulltime beschikbaarheid, want wat is er nou leuker om te doen dan jouw werk?!
  • Goede communicatieve vaardigheden en een representatief voorkomen want jij bent het visitekaartje voor Start People.