Dat is waar het allemaal begint voor jou! Op het Regionaal Service Centrum in Maastricht. Hier komen diverse telefoontjes binnen op het landelijke telefoonnummer politie (0900-8844). Per dag komen hier gemiddeld 1000/1200 telefoontjes binnen. Dit kunnen eenvoudige informatieverzoeken zijn, maar ook ernstige meldingen. Heb jij de scherpte en precisie gecombineerd met lef, snelheid en een schat aan telefonische werkervaring? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als (assistent) medewerker Intake & Service (centrale van 0900-8844) ben jij een onmisbare schakel. Jij bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen, meldingen en verzoeken van de burger. Voordat een collega op straat met de melding aan de slag gaat, heb jij al ingeschat of de melder rustig is of agressief, nuchter of in de war. Of er niet toch spoed bij is. En wie er op af moet gaan met welke informatie. De meldingen die je ontvangt kunnen uiteen lopen van geluidoverlast, het zien van een verdachte situatie of het medelden van een overleden dier aan de kant van de weg. Werken bij de politie is werk met betekenis.
Wil jij direct solliciteren? Dat kan hier!
Deze functie is een uitgelezen kans om jouw carrière bij de politie te starten. Jij hebt altijd al bij de politie willen werken, maar dan niet op straat of je bent op zoek naar een manier om een bijdrage te kunnen leveren aan de maatschappij. Je bent dienstbaar en bent flexibel inzetbaar.
Voor deze functie zoeken we enthousiaste, maar serieuze collega's die aantoonbare ervaring hebben met (lastige) gesprekken en kennis hebben van gesprekstechnieken. Van nature ben je een makkelijke prater, maar in deze situatie weet jij heel goed welke communicatie skills je inzet per gesprek.
Deze functie is geschikt om je carrière op te starten bij de politie, om daarna door te groeien naar een uitgebreider takenpakket, een zelfstandige functie of naar een andere afdeling. Deze mogelijkheden worden intern zeker gestimuleerd. Talent willen we namelijk behouden!
In deze functie houd jij je bezig met het aannemen, zelfstandig afhandelen en verwerken van meldingen, klachten en informatieverzoeken via: telefoon (0900-8844), internet, e-mail of social media. Deze gesprekken zul je zoveel mogelijk zelfstandig afhandelen met behulp van computersystemen. Mocht dit niet lukken, dan zet je de vraag door verder de organisatie in.
Je zult je dus bezig houden met vragen van burgers. Op basis van de informatie geef je aan welke prioriteit de melding heeft. Dit kan zo spoedeisend zijn, dat ze meteen moeten worden doorgezet naar de meldkamer. Iedere melding is weer anders. Een burenruzie die uit de hand dreigt te lopen, vraagt om een andere behandeling dan hulp na een aanrijding of een diefstal.
De politie en Start People werken samen onder een exclusief contract, dat betekent dat de flexibele inhuur binnen de politie organisatie via Start People geschiedt.
Je wordt in eerste instantie via Start People gedetacheerd bij de politie voor de duur van 6 maanden, waarna er kans is om in dienst te komen bij de politie. Houd rekening met een uitgebreid sollicitatie traject van 10-12 weken waar een uitgebreide screening en assessment onderdeel uitmaakt van de procedure.
Heb je vragen die niet zijn beantwoord? Neem dan contact op met één van onze recruiters, zij kunnen al je vragen beantwoorden over de functie!
Je kunt ze bereiken op: 0475 425 010. Je mag vragen naar Malou of Ilse.