Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Accountmanager

Start People Leiden

Standplaats
Leiden
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0043413

Sta jij in het begin van je carrière en wil jij graag ervaring opdoen in een commerciële omgeving bij een snelgroeiend bedrijf? Als customer succes medewerker zorg je ervoor dat onze dienstverlening succesvol wordt ingezet bij onze opdrachtgevers in Nederland, België en Frankrijk.

Sinds 2010 helpt het bedrijf waar jij aan de slag gaat klanten in Nederland, België en Frankrijk aan meer leads door in contact te komen met hun websitebezoekers via Live Chat, WhatsApp en Facebook Messerger. Zij ondersteunen de bezoekers bij het vinden, zoeken, kiezen en beslissen. Omdat het klantenbestand de laatste tijd snel is gegroeid, zijn zij op zoek naar een enthousiaste accountmanager.

Wat ga je doen als accountmanager?

  • In deze groeiende organisatie is geen dag hetzelfde. Je zult dus vele afwisselende taken op je nemen op het gebied van klantcontact, optimalisatie van chat-communicatie en uiteenlopende HR-taken.
  • Als accountmanager ben je in contact met onze opdrachtgevers om nieuwe ontwikkelingen en ontvangen feedback te bespreken en te vertalen naar een effectievere communicatiestrategie voor onze operators. Ons chat team gebruikt deze input om websitebezoekers snel te kunnen voorzien van de juiste informatie. In deze rol ben je dus de verbindende factor tussen de klanten, chat team en resultaten.
  • Naast de taken als accountmanager ondersteun je de Live Chat Director met diverse werkzaamheden om de organisatie verder uit te breiden. Je kunt hierbij denken aan werkzaamheden als het opzetten van nieuwe klanten, HR-taken, analyses maken, chat configuratie aanpassen en optimaliseren van interne processen. In overleg met jou kunnen we hier een mooi invulling aan geven. Je kan je ontwikkelen tot een echte conversational expert en legt de basis voor toekomstige uitbreiding en succes.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde commerciële opleiding;
  • Ervaring met professioneel zakelijk chatten is een pré;
  • Relevante commerciële ervaring (1 tot 3 jaar);
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse en Franse taal (vloeiend Frans in woord en geschrift is een vereiste);
  • Woonachtig in de regio Amsterdam.

Je komt in een informeel team te werken dat zich dagelijks bezighoudt met het optimaliseren van de dienstverlening om websitebezoekers zo goed mogelijk verder te helpen. Zij zijn een groeiende organisatie en staan volop in ontwikkeling, waardoor pro-activiteit, probleemoplossend vermogen, verantwoordelijkheid nemen en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Zij zoeken iemand die mee wil groeien met de organisatie en zich graag verder wil ontwikkelen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Live Chat Director en CEO.

  • Een bruto maandsalaris van €2600 obv 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding
  • Een fulltime functie voor 40 uur in de week
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast contract
  • Variërend en uitdagend werk binnen een snelgroeiende internationale organisatie;
  • De mogelijkheid om door te groeien;
  • Professionele begeleiding en trainingen.