Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief Financieel medewerker parttime

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Financieel
Vacaturenummer
1AV0052389

We zijn op zoek naar twee tijdelijke collega’s die graag een bijdrage leveren aan de uitvoering van diverse kredietregelingen. Denk hierbij aan het Innovatiekrediet en de Vroegefasefinanciering. Ben je in staat om zelfstandig administratieve processen uit te voeren? Werk jij nauwkeurig en lijkt het je leuk nieuwe aanvragen te bekijken en in te voeren? Vind je het een uitdaging om goed, snel en foutloos flinke hoeveelheden werk te verrichten? Als die vragen zijn die je met ‘ja’ kunt beantwoorden zijn we op zoek naar jou!

Het team waarin je zult werken is samengesteld uit voornamelijk Financieel Economisch Medewerkers. Je zult veel samenwerken met en werken voor de managers die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de kredietregelingen. Het werk bestaat onder andere uit het verwerken van binnengekomen en uitgaande stukken in de verlenings- en vaststellingsfase van de subsidie. Bij nieuwe aanvragen die binnenkomen zullen de gegevens op een gestructureerde manier in het administratiesysteem gezet moeten worden. Bij de verwerking van aanvragen is het administratieve deel van groot belang. Bij verlening en vaststelling zullen er ook uitgaande stukken verzonden moeten worden, waarbij juistheid en tijdigheid belangrijke componenten vormen.
Vanwege de doorstroom van de huidige twee medewerkers is er behoefte aan twee nieuwe medewerkers die goed op elkaar ingespeeld zijn en elkaar kunnen vervangen bij afwezigheid van de ander.

Vanwege de huidige werksituatie (thuiswerken is de norm), zal het werk vooralsnog voornamelijk vanuit huis gedaan worden. Voor deze functie is het echter ook gewenst om af en toe op kantoor te zijn, voor het verwerken van fysieke poststukken en het ondertekenen van documenten.

Een opleiding MBO niveau 4 administratief.
Meerjarige ervaring (+/- 2 jaar) op gebied van administratie.
Ervaring met administratiesysteem BAS is een pré.
Er zal voor deze functie een recente VOG overlegd dienen te worden.

Competenties
Nauwgezet
Flexibel
Stressbestendig
Resultaatgerichtheid
Samenwerken

Ondernemend Nederland kan bij ons terecht met vragen op het gebied van duurzaam, agrarisch, innovatief en internationaal ondernemen. Onze specialisten maken zich dag in dag uit sterk om ondernemende Nederlanders en beleidsmedewerkers vooruit te helpen. Wij bieden voorlichting en advies, financiering, de juiste contacten of gewoon een goed gesprek. We stellen regelingen op, voeren ze uit en zorgen dat wetten en regels worden nageleefd.
RVO is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat en bevindt zich in Den Haag.

  • Een werkweek van 16-24 uur (parttime) binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen € 14,27 - € 18,54 (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband van x o.b.v. een detacheringsovereenkomst;
  • De Rijksoverheid hanteert de volgende reiskostenvergoeding: € 0,07 cent per kilometer (geen parkeerkosten), €0,19 cent met de fiets en 100% OV-kosten;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is Maandag 21 Juni . Na deze datum hebben wij niet voldoende tijd jou nog mee te nemen in de selectie.