Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief Juridisch Medewerker

Start People Roermond Overheid

Standplaats
's-Hertogenbosch
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0028254

Voor een overheidsorganisatie in het centrum van Den Bosch zijn wij op zoek naar Administratief Juridisch Medewerkers (medewerker Wbtv) voor 24 - 36 uur per week.
Het betreft een functie voor in eerste intantie bepaalde tijd met intentie tot verlenging.

De afdeling: Bureau Wbtv
Bureau Wbtv voert de Wet beëdigde tolken en vertalers (Wbtv) uit. Een onderdeel daarvan is het bijhouden van het Register beëdigde tolken en vertalers (Rbtv). Daarnaast houdt de afdeling zich bezig met andere zaken die voortvloeien uit de Wbtv of waarvoor zij zich verantwoordelijk voelt.
Een enthousiast team, bestaande uit 11 medewerkers en een leidinggevende, werkt dagelijks aan de uitvoering van de Wbtv en verwante projecten. Op dit moment werken wij aan een grote kwaliteitsverbetering ten aanzien van de inzet van tolkdiensten binnen de overheid. Voor het goed kunnen uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden en onze ambities, is versterking van de afdeling nodig.

Als medewerker Wbtv ga je, onder andere, aan de slag met:
Behandel je verzoeken tot inschrijving, verlenging en specialisatie;
Neem je gemotiveerde besluiten op deze verzoeken in het kader van de Algemene Wet bestuursrecht;
Beantwoord je vragen die gesteld worden aan de telefonische helpdesk en via de mail;
Afhankelijk van kennis, kunde en ervaring kunnen naast het basistakenpakket ook nog aandachtsgebieden en/of aanvullende werkzaamheden worden toegewezen. Hierbij kan bv.. gedacht worden aan projectondersteuning, uitvoeren van analyses, enz..

  • mbo+/hbo (minimaal mbo 4, bij voorkeur in de juridische richting);
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Uit de voeten kan met CRM en Microsoft-office (en in het bijzonder Excel);
  • Je herkent jezelf in, onder andere, de volgende eigenschappen: klant- en oplossingsgericht, beslisvaardig, proactief, accuraat, stressbestendig en een dienstverlenende instelling

Waarom jij hier wilt werken;

  • Werken bij een klantgerichte organisatie met een maatschappelijk doel;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden binnen een innovatieve en dynamische organisatie;
  • Een informele en collegiale werkomgeving met korte lijnen;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
    De opdrachtgever ligt in de buurt van het station en is dus perfect bereikbaar met het Openbaar Vervoer.

  • Salaris tussen € 2.223,00 en €3.043,00 bruto per maand o.b.v. 36 uur. Inschaling vindt plaats op basis van relevante kennis en ervaring;
  • Zowel parttime als fulltime in te vullen (24-36 uur);
  • Reiskostenvergoeding: 100% van je gemaakte kosten wanneer je reist met het OV;
  • Tijdelijk dienstverband voor 6 maanden met kans op verlenging bij goed functioneren. Bij goed functioneren kans op een verlenging/overname en interne scholing;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij je talloze, gratis, online trainingen via GoodHabitz.