4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Administratief Medewerker

Start People Utrecht Overheid

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0020077

Voor een Taskforce te Utrecht zijn wij op zoek naar administratief medewerker.
Deze Taskforce is ingesteld om de voorraden asielaanvragen die aanwezig zijn bij deze Overheidsinstantie op projectmatige wijze zo snel mogelijk gaat wegwerken.

Als administratief medewerker bij de taskforce ga je aan de slag in een dynamische werkomgeving. Je komt te werken in een team die op projectmatige wijze zo snel mogelijk de opgelopen voorraden asielaanvragen zal gaan wegwerken. Dit vraagt om een grote mate van verantwoordelijkheid en taakvolwassenheid.
In deze functie zal je je gaan richten op het ondersteunen bij dossier voorbereidende werkzaamheden.
Ook word je verantwoordelijk voor het klaarzetten van de werkvoorraad voor de hoor- of beslismedewerker.

Verder word je verantwoordelijk voor:

  • Administratieve handelingen verrichten ter ondersteuning van de beslisser en hoormedewerker;
  • Controleren of alle dossiers compleet zijn zodat de beslisser kan beslissen en de hoormedewerker alles kan horen;
  • Indien het werk het toelaat kan het voorkomen dat je goede en complete samenvattingen maakt waarvan je de belangrijke details niet over het hoofd ziet;
  • De minuut op bepaalde onderdelen alvast correct en accuraat invullen;
  • Alle overige administratieve werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het opstellen van brieven, emails, etc.

Als administratief medewerker kan je goed overzicht houden en ben je zorgvuldig in het verwerken van gegevens. Je vindt het een uitdaging om nieuwe medewerkers in te werken en te begeleiden. Je bent in staat om zeer goed onder druk te presteren en het werken met deadlines zijn voor jou geen probleem. Naast het zelfstandig uitvoeren van jouw werkzaamheden ben jij iemand die graag andere collega’s helpt en net dat stapje extra zet. Uiteraard beschik je over goede communicatie en schriftelijke vaardigheden.

Verder:

  • Beschik je over een minimaal afgeronde MBO 4 opleiding in een administratieve of juridische richting;
  • Zorg je ervoor dat taken zorgvuldig en volgens afspraak worden uitgevoerd en overgedragen aan je collega;

Incidenteel is het mogelijk dat je gevraagd wordt om in de avond of op zaterdag te werken.

Deze overheidsorganisatie beoordeelt alle verzoeken van mensen die in Nederland verblijf willen aanvragen of die Nederlander willen worden.

Een bruto maandsalaris in COA-Rijk schaal 6 : tussen € 2210- en €2871,- afhankelijk van relevante werkervaring
Een fulltime werkweek van 36 uur per week
Een nette reiskostenvergoeding
Een contract voor bepaalde tijd tot en met 31 december'20

Werken via Start People betekent werken bij een leuke, open en kwaliteitsgerichte organisatie.
Start People wil graag het verschil maken.
Dit doen wij door:

  • Goed contact te onderhouden met onze flexkrachten en opdrachtgevers zodat we weten wat er speelt;
  • Opleidingen en trainingen te bieden
  • Altijd goed bereikbaar te zijn.

Als je gaat werken via Start People ontvang je een account van Goodhabitz waarin je diverse leuke en interessante online trainingen kunt volgen.
Het matchen van opdrachtgever en kandidaat voor de lange termijn is waar wij voor gaan!

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan direct!
Voor deze vacature kan jij meer informatie opvragen bij de afdeling Recruitment.
Wij zijn te bereiken via utrechtoverheid@startpeople.nl of 030-751 9140 (optie 2).