Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Administratief Medewerker

Start People Breda

Standplaats
Breda
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0068187

Ben jij op zoek naar een functie als administratief medewerker? Wil jij afwisseling in je werkzaamheden en dat de dagen voorbij vliegen? Lees dan snel verder!

Voor een leuke organisatie in Breda zijn wij op dit moment op zoek naar een administratief medewerker. Binnen deze uitdagende functie ben je niet alleen werkzaam als administratief medewerker.
Naast de juiste afhandeling van administratieve taken, ben je ook verantwoordelijk voor de receptie. Dit doe je samen met een andere collega.
Verder beschikt deze functie over ondersteunende werkzaamheden aan andere afdelingen, zoals een gedeelte klantenservice en het ondersteunen van de supply chain collega's.
Vanwege het internationale karakter van de organisatie, zullen veel contacten met klanten of leveranciers in het Engels zijn.

Werkzaamheden binnen deze functie:

  • Administratieve taken, waaronder voorraadlijsten checken, orders afhandelen en opvolgen door transporteurs te bellen;
  • Telefoon opnemen en bezoekers ontvangen bij de receptie;
  • Samen met jouw collega kantoor ondersteuning bieden, bijvoorbeeld met het bestellen van koffie, keuken bijhouden en print papier bijvullen etc.;
  • Archiveren en controleren orders.

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, wegens de vele internationale contacten;
  • Je kunt nauwkeurig werken en bent communicatief vaardig;
  • Je bent analytisch en neemt initiatief.

De organisatie is gevestigd in Breda en goed bereikbaar vanuit Tilburg of Dordrecht.
Zij zijn gespecialiseerd in de plastic industrie. Zij werken voornamelijk internationaal en beschikken over diverse locaties verspreid door Europa.
De organisatie heeft contact met logistieke magazijnen wereldwijd.
Het bedrijft bestaat al ruim 50 jaar en zij leveren jaarlijks miljoenen producten aan hun internationale klanten..

  • Een bruto salaris tussen de €2000 en €2400 op basis van werkervaring;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week;
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld supply chain medewerker;
  • Je start met een tijdelijk contract met de intentie tot een contract voor onbepaalde tijd.