Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief medewerker

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0069033

Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken? Lees dan snel verder!
We zijn op zoek naar iemand die gestructureerd en nauwkeurig kan werken. Iemand die het leuk vindt om in een omgeving te werken waar nog niet alles soepel loopt; en waar je veel moet controleren. Iemand die snel zaken oppikt. Je hebt veel contact met collega`s van verschillende afdelingen, van Publiek, Operatie en Sales. Doordat jij straks alle logistieke administratie en bijbehorende werkzaamheden beheert en daarmee alle logistiek regelt voor de afdelingen, ben je iemand die goed is in overzicht creëren en behouden. We zoeken iemand die het leuk vindt om een jong, enthousiast team te versterken en te ondersteunen. Daarnaast denk je mee over hoe zaken beter zouden kunnen. Je krijgt dus de vrijheid en ruimte om mee te denken en te bouwen.

Wat ga je doen?
Je beheert en plaatst de bestellingen bij onze leveranciers en installatiepartners. Je zorgt ervoor dat onze installatiepartners voldoende voorraad hebben van laadoplossingen.
Regelmatig zullen collega`s je benaderen om een (spoed)zending te regelen, informatie over de voorraad te geven, speciale bestellingen te doen. Kortom je vindt het leuk om snel te schakelen en bent behulpzaam.
Je regelt de administratie rondom de huidige en nieuwe producten. Je maakt nieuwe artikelcodes aan in ons systeem, zodat nieuwe artikelen goed geadministreerd staan in de systemen. Je verwerkt nieuwe leveringen, je zorgt ervoor dat de levering van producten juist worden geadministreerd in diverse systemen. Bij onduidelijkheden neem je contact op met onze logistieke partners. Daarnaast controleer je of de facturen rondom de bestellingen correct zijn, en schakelt met collega`s wanneer een factuur afwijkt.

Je schuift aan bij logistiek overleg, waarin je met collega`s vanuit Duitsland en Zweden bespreekt wat er beter kan in het proces en waar je tegen aan loopt in het dagelijks werk. Deze overleggen zijn in het Engels, dus kennis van de Engelse taal is noodzakelijk.

Jij werkt nauwgezet, gestructureerd en je bent van nature iemand die zaken makkelijk coördineert. Natuurlijk heb jij werkervaring in administratieve werkzaamheden bij voorkeur op een logistieke afdeling. Verder heb/ben jij:

  • Min. mbo4/HBO diploma;
  • Een open, positieve en actieve persoonlijkheid, service gericht;
  • Een flexibele teamplayer; je bent behulpzaam en schakelt makkelijk tussen werkzaamheden;
  • Ervaring in zaken te coördineren, en je kan goed overzicht houden;
  • Ervaring met logistieke werkzaamheden;
  • Zelfstandig en je bent oplossingsgericht;
  • Een nauwkeurige werker;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van SAP is een pré.

Vattenfall is marktleider in publieke laadoplossingen en biedt daarnaast consumenten en bedrijven de nieuwste laadoplossingen aan. In deze snel groeiende markt werken wij veel samen met leasemaatschappijen, autofabrikanten en gemeentes om elektrisch rijden voor iedereen mogelijk te maken. Je kunt ook zeggen: bijdragen aan de missie van Vattenfall om binnen één generatie fossielvrij leven mogelijk te maken. Vattenfall vindt zijn werknemers belangrijk en draagt graag bij bij jouw groei en ontwikkeling.

Je komt te werken op het kantoor in Amsterdam. Deze is makkelijk te bereiken met de auto en via OV.

  • Mooi salaris 13-14 bruto per uur;
  • Volledige OV vergoeding;
  • Een inspirerende werkomgeving vergelijkbaar met een start-up;
  • Werken aan een duurzame wereld;
  • Werktijden van ma/tm vrij (full time – kantoortijden);
  • Loopbaan voor de langere termijn;
  • Persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Training on the job;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast.