Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief medewerker aktencontrole parttime

Start People Zwolle Overheid

Standplaats
Zwolle
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0053191

Ben jij zeer vaardig in begrijpend lezen en kan jij voor langere tijd geconcentreerd werken? Lees dan snel verder! Voor het Kadaster in Zwolle is Start People op zoek naar meerdere Administratief Medewerker Akten Controle.

Wat ga je doen?
In deze functie is het aan jou de taak om te zorgen voor een perfecte verwerking van stukken/akten van onder andere notarissen voor eigendomsregistratie en de juridische administratie. Jij controleert akten en zet benodigde gegevens over in de Basisregistratie die het Kadaster gebruikt. Je begint klein en met de ‘makkelijker’ akten maar kan je kennis en takenpakket al snel uitbreiden door de ongeveer 40 segmenten die deze afdeling kent. Het Kadaster is op zoek naar enthousiast en leesvaardige kandidaten.

Voordat je aan de slag gaat word je in drie weken, op kantoor, opgeleid om op correcte wijze snel en goed akten te kunnen verwerken. Deze opleiding is verplicht. In de eerste week wordt de theoretische opleiding in dagdelen gegeven (max 4 uur per dag). Daarna word je verder ingezet in de werkzaamheden volgens je rooster. Het rooster wordt in overleg met jou vastgesteld.

De startdatum voor deze functie is dinsdag 5 oktober. Op dinsdag 21 september worden er gesprekken gevoerd. Voordat we een eventuele intake plannen zullen we bij een interessant profiel eerst een begrijpend lezen test afnemen. Dit moet voldoende worden afgerond om verder te gaan in de werving.

Jij bent dé kandidaat als je leergierig bent en jezelf wilt ontwikkelen. Je hebt oog voor verbetering en vernieuwing in je werk en je wil een bijdrage leveren aan het teamresultaat. Je vindt het een uitdaging om in een team nauwkeurig en snel akten te verwerken.

Verder zijn onderstaande functie-eisen zijn van belang:

  • Je dient minimaal 32 uur per week beschikbaar te zijn (meer is mogelijk tot 36/40 uur p. week);
  • Je bent voor langere tijd beschikbaar vanaf dinsdag 5 oktober;
  • Je bent in staat om thuis te werken ten tijde van corona en bent ermee akkoord om uiteindelijk hybride te werken;
  • Je bent goed in begrijpend lezen;
  • Je hebt geen negen tot vijf mentaliteit en bent bereid om als het nodig is, een tandje extra bij te zetten;
  • Je kwaliteit en snelheid van handelen is hoog.

Je komt te werken voor het Kadaster, locatie Zwolle. De locatie is goed te bereiken vanuit bijvoorbeeld Assen, Deventer, Harderwijk of Apeldoorn. Momenteel wordt er volledig thuisgewerkt. Je zult enkel voor de opleiding naar kantoor gaan in het begin. Zodra de corona maatregelen versoepeld worden zal er hybride gewerkt worden.

Je komt te werken binnen de directie Landregistratie en Geografie en voor de afdeling Productie Rechtszekerheid. Je werkt samen in een team met 32 collega’s en werken bij Kadaster betekent werken bij een leuke, informele en open organisatie!

  • We bieden je een leuke functie die zowel parttime (32 uur), als fulltime (36-40 uur);
  • Je ontvangt in deze baan een salaris van €12,23 bruto per uur (schaal 5.0);
  • Je ontvangt een volledige reiskostenvergoeding als je reist met OV. Reis je met eigen vervoer? Dan ontvang je €0,14 cent per kilometer met een maximum van €175 per maand;
  • Je ontvangt een tijdelijk contract voor 6 maanden. Is wel kans op verlenging als het van beide kanten goed bevalt;
  • We bieden je een interessante baan bij het Kadaster in Zwolle waarin je kan thuiswerken, je wisselende taken hebt en waarin je onderdeel bent van een leuk team!

Interesse in deze baan? We zien je sollicitatie graag z.s.m. tegemoet! Heb je nog een vraag? Je kan je vraag via Whatsapp stellen aan onze Recruiter Linel op 06 13 80 19 86.