Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Juridisch Administratief medewerker

Start People Zwolle Overheid

Standplaats
Arnhem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0037048

Passen controlerende werkzaamheden uitvoeren en hard werken echt helemaal in jouw straatje?
Dan hebben wij een toffe functie voor jou in de aanbieding!

Wij zoeken voor onze opdrachtgever, binnen de overheid, meerdere kandidaten die aan de slag willen gaan binnen het Assistentieteam.

Als medewerker binnen het Assistentieteam ben je verantwoordelijk voor een juiste registratie en verwerking van juridische documenten.
Jij draagt zorg voor een perfecte verwerking van deze stukken, die door onder andere notarissen worden opgesteld, voor eigendomsregistratie en juridische verslaglegging.

In drie weken word je opgeleid om op correcte wijze snel en goed akten te kunnen verwerken. Deze opleiding is verplicht. Daarna word je verder ingezet in de werkzaamheden volgens je rooster.

Onze opdrachtgever heeft met spoed mensen nodig, wij zoeken dus mensen die snel inzetbaar zijn. Kandidaten met een opzegtermijn zullen wij dus ook niet verder meenemen in bemiddeling.

Vanwege de aard van het werk, zoeken wij kandidaten die het geen probleem vinden om repeterende werkzaamheden uit te voeren. Enkele jaren administratieve ervaring is hierbij ook gewenst en we vragen een zekere mate van zelfstandigheid.

Wij selecteren op basis van cv en motivatiebrief, waar letten wij dan op?

  • uitstekende schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • goede computervaardigheden
    Solliciteer dus mét motivatiebrief en een recent cv!

Daarnaast kijken wij in het intakegesprek naar de volgende competenties:

  • Accuraat
  • Leergierig
  • Verantwoordelijk
  • Zelfstandig

Na een positief intakegesprek zal je uitgenodigd worden voor een begrijpend lezen test, die voldoende afgerond moet worden om je te kunnen voorstellen bij onze opdrachtgever!

Onze opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Deze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken. Of het nou gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

In totaal telt onze opdrachtgever 8 vestigingen, met het hoofdkantoor in Apeldoorn. De vestiging waar jij komt te werken zit in Arnhem en is goed te bereiken met eigen en openbaar vervoer vanuit omliggende steden en dorpen zoals Wageningen, Nijmegen en Amersfoort.

  • Een fulltime of parttime werkweek (32 - 40 uur);
  • Een tijdelijk dienstverband tot medio 2021;
  • Jouw bruto uurloon is €12,23
  • Volledige reiskostenvergoeding als je reist met het openbaar vervoer van en naar je werk;
  • Tegemoetkoming in reiskosten woon-werk als je ervoor kiest met eigen vervoer te gaan (fiets of auto).

Solliciteer nu direct als jij denkt dat wij op zoek zijn naar jou!
Een van onze recruiters zal zo snel mogelijk contact met jou opnemen om de harde eisen van de opdrachtgever door te spreken en je wellicht in te plannen voor een intakegesprek.