Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
Jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Administratief medewerker inkoop

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Huizen
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
6498004587

Ben jij opzoek naar een dynamische administratieve functie? Ben jij als administratief medewerker doortastend, secuur en zet jij als administratief medewerker je schouders onder alle administratieve taken en stukken die bij inkoop horen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder voor de gehele vacature van administratief medewerker inkoop in Huizen!

Administratief medewerker inkoop op Hoofdkantoor supermarktketen Huizen

Op de afdeling inkoopadministratie van het Hoofdkantoor in Huizen vinden alle administratieve en organisatorische werkzaamheden plaats die het inkoopproces binnen Lidl Nederland ondersteunen; van het secuur verwerken en up-to-date houden van de contractafspraken met onze leveranciers, tot aan het informeren van de gehele organisatie over wijzigingen in het assortiment van non food, groente & fruit, thema artikelen en vast assortiment. Jij weet dus altijd als eerste welke nieuwe artikelen in onze winkels komen te liggen! In deze administratieve functie ben je echt een spin in het web en lever je een waardevolle bijdrage aan de gehele organisatie. Jouw inzet als administratief medewerker is dan ook direct zichtbaar.

Hoe ziet werken op de afdeling inkoopadministratie er dan uit?

Alle werkzaamheden op de Inkoopadministratie zijn over drie subafdelingen verdeeld; dit zijn de contractadministratie. controleadministratie en invoeradministratie. Elke subafdeling kent zijn eigen uitdagingen en valkuilen, de vraag is; waar kom jij het beste tot je recht? Lees snel verder om een goed beeld te krijgen van de verschillende afdelingen en hoe jouw inwerktraject er uit ziet!

Op de afdeling zijn er drie verschillende afdelingen aanwezig, na jouw inwerktraject wordt gezamenlijk gekeken op welke afdeling jij het beste past!

Afdeling Contractadministratie:

  • Jij zorgt ervoor dat de contracten van de inkoper allemaal up-to-date zijn.
  • Je hebt intensief contact met de inkoper zodat je weet welke artikelen komen of wijzigen.
  • Zelfstandig vraag jij gegevens op bij de leveranciers en bewaak je dat deze gegevens tijdig worden aangeleverd.
  • Je verwerkt de verschillende artikelen in de systemen.
  • Je beantwoord vragen van je collega’s invoeradministratie van alle Lidl landen.

Afdeling Controle administratie:

  • Je bent het controleorgaan van de afdeling.
  • Jij zorgt ervoor dat alle contracten conform wet- en regelgeving zijn.
  • De communicatie van invoeradministratie wordt dankzij jou foutloos verstuurd.
  • Jij ondersteunt bij projecten die uitgerold worden op de afdeling inkoop.
  • Jij bent contactpersoon voor andere afdelingen, bijv. crediteurenafdeling, en lost vraagstukken op.

Afdeling Invoeradministratie

  • De product- en leveranciersgegevens in onze database zijn dankzij jou altijd up-to-date.
  • Je verwerkt alle contracten nauwkeurig in het kassasysteem.
  • Jij zorgt ervoor dat de gehele organisatie wordt geïnformeerd over wijzigingen in het assortiment van Non Food, Groente & Fruit, thema artikelen en vast assortiment.
  • Je hebt hierbij nauw contact met de inkopers over nieuwe artikelen en komende wijzigingen.
  • Jij verzamelt alle informatie, zodat de artikelen goed verwerkt kunnen worden.

Kortom een afdeling met veel mogelijkheden en kans op groei!

Als administratief medewerker inkoop ben jij:

  • Voor de functie administratief medewerker inkoop beschik je minimaal over een MBO-4 diploma.
  • Ervaring op kantoor is niet noodzakelijk!
  • Om succesvol te zijn in deze functie ben je administratief en communicatief sterk en sta je stevig in je schoenen. Als het nodig is geef jij tegengas!
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld en verdiept je graag in de verschillende processen en systemen die je jezelf snel eigen kunt maken. Jij vindt het leuk om nieuwe dingen te proberen en te leren.
  • Je werkt in een dynamische omgeving maar hoe druk het ook wordt, jij blijft nauwkeurig en efficiënt. Secuur werken zit in jouw natuur.

Werken bij Lidl betekent altijd het beste uit jezelf willen halen. Niet voor niets behoren wij tot de snelst groeiende retail organisaties en staan we in de supermarkt top 3 van Nederland.
Bij Lidl zetten we ons samen in voor het beste resultaat. Daar werken wij, als één van Europa’s grootste discounters, elke dag keihard aan. Met succes! Want inmiddels staat de teller in Nederland al op ruim 420 filialen. En Lidl blijft groeien. Steeds meer klanten waarderen onze unieke winkelformule, waarbij eenvoud en klantgerichtheid centraal staan.Je komt te werken in een informeel, enthousiast team. De gehele afdeling bestaat uit ongeveer 30 medewerkers, allemaal met verschillende achtergronden, karakters en leeftijden. Wat ze met elkaar gemeen hebben? Iedereen heeft een winnaarsmentaliteit! Hard willen werken om samen successen te kunnen vieren, en doorzetten ook als het even tegenzit.

De locatie is goed aan te reizen vanuit Amsterdam, Utrecht en Almere.

  • Een veelzijdige functie waarin je een zichtbare bijdrage levert aan het inkoop proces van Lidl.
  • Een afwisselende functie binnen een informeel, enthousiast en gedreven team en snel groeiende organisatie.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en te leren van je collega’s!
  • In eerste instantie betreft het een functie via het uitzendbureau. Er is een kans op overname om direct op contract te komen!
  • De functie is zowel parttime als fulltime te vervullen en is ingestoken voor onbepaalde tijd. ( 32 tot 40 uur)
  • Het salaris van deze functie ligt tussen de €2100 en € 2400 bruto per maand op basis van een volledig dienstverband

Heb je interesse? Reageer dan snel!