Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief medewerker inkoop

Start People Deventer XL

Standplaats
Apeldoorn
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0066237

Als contractbeheerder houd je je bezig met het volgen van alle inkoopprocessen op gebied van IT inkoop: software, hardware, licenties etc.

  • Je verzamelt en beheert contractgegevens in het centraal contractregister
  • Vraagt offertes op bij leveranciers, draagt zorg voor interne afstemming en zorgt voor de verdere verwerking
  • Je structureert en archiveert het contractdossier, houdt deze op orde en bewaakt de uniforme werkwijze. - je beheert en controleert aangewezen software licenties
  • Draagt zorg voor archivering van de aanbestedingsdocumenten van de aanbestedingen van de eenheid Informatie
  • Registreert en beheert contractdossiers in het Document Management Systeem (DMS) en draagt zorg dat de documenten identificeerbaar en herleidbaar zijn
  • Bewaakt en signaleert overschrijdingen van drempelbedragen en einddata.

  • Afgeronde HBO opleiding in de richting Accountancy of Bedrijfseconomie
  • Affiniteit met ICT producten
  • Ervaring met projectmatig en planmatig kunnen werken
  • Nauwkeurig
  • Mondeling en schriftelijk vaardig
  • Mee willen denken om processen te verbeteren
  • Financieel inzicht
  • Goede kennis van Ms Office pakketten. Kennis van CODA en DMS is een pré

De afdeling Informatie, bestaat uit 120 medewerkers. De afdeling contractbeheer is een kleinere subafdeling, met een leveranciersmanager, een licentiemanagers en momenteel nog twee contractbeheerders.
De medewerkers werken nog grotendeels vanuit huis. Op donderdag wordt er gezamenlijk vanuit het gemeentehuis gewerkt.

Een baan voor jezelf én de inwoners van Apeldoorn
Als je klaar bent voor het echte werk. Voor werk met inhoud en betekenis voor 164.000 inwoners en partners. Als je klaar bent om alles uit jezelf te halen. Dan ben je klaar voor een baan bij gemeente Apeldoorn. De gemeente Apeldoorn zoekt vakmensen en innovators die betrouwbaar en empathisch zijn. En die samen met collega’s, inwoners en partners samenwerken, voor het beste en mooiste resultaat. Want samen zijn wij Apeldoorn. Doe je mee?

Een afwisselende, zelfstandige fulltime functie, 36 uur per week. Je krijgt een tijdelijk dienstverband vanuit Start People, de opdracht is voor minimaal 6 maanden, kans op verlenging is aanwezig.
Inschaling conform CAO voor gemeenten, afhankelijk van ervaring en opleiding schaal 8, minimaal E 2484,- bruto per maand, of schaal 9 tot maximaal E 4048,- bruto per maand op basis van 36 uur per week. De Gemeente Apeldoorn kent geen reiskostenvergoeding.