Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief Medewerker Overheid

Start People Assen Overheid

Standplaats
Groningen
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0059685

Ben jij digitaal vaardig en opzoek naar een administratieve functie in hartje Groningen? Lees dan snel verder!

Voor onze opdrachtgever zijn wij zo snel mogelijk opzoek naar een Administratief Medewerker. Als administratief medewerker zorg jij ervoor dat je collega’s ondersteunt in de dagelijkse bezigheden op het gebied van administratie en ondersteun je actief je collega's in het nieuwe softwarepakket. Hierin wordt alles geregistreerd m.b.t. bezwaren. In dit systeem ben jij dan ook de expert van de BezwaarAdviesCommissie en kun jij vragen over het systeem goed beantwoorden.

Je takenpakket bestaat verder uit:

  • Het archiveren van e-mails;
  • Verzamelen van documenten;
  • Contact onderhouden met derden;
  • Afspraken inplannen met derden voor second opinions en nader onderzoeken;
  • Overige administratieve werkzaamheden.

  • Je bent digitaal vaardig. Het systeem ga je leren maar het is belangrijk dat je het gauw eigen kunt maken;
  • Je bent vraagbaak en kartrekker van het nieuwe software systeem;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je bent op korte termijn beschikbaar;
  • Je kunt goed procedures volgen;
  • Je werkt nauwkeurig en planmatig;
  • Je bent proactief en denkt mee over procesverbetering.

De opdrachtgever waarvoor je komt te werken houdt zich bezig met de afhandeling van schade ten gevolgde van mijnbouw in de regio Groningen. Het team waarin je komt werken is het team Bezwaar en Beroep en bestaat ongeveer uit 74 medewerkers en kent functies zoals juristen, juridisch medewerkers en administratief (juridisch) medewerkers.

Het kantoor van deze opdrachtgever is geleden naast het hoofdstation in Groningen. Wegens corona wordt er momenteel hybride gewerkt.

  • Een parttime/fulltime functie van 28-36 uur;
  • Je ontvangt een bruto uurloon tussen €15,53,- en €17,68-. Wij schalen jou, in overleg met jou en de opdrachtgever, in op basis van je relevante werkervaring en opleidingsniveau;
  • Volledige reiskostenvergoeding met het OV;
  • De mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Je hebt via Start People de mogelijkheid om online trainingen te volgen via ons platform GoodHabitz!