Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief medewerker Personeelszaken

Start People Venlo XL

Standplaats
Venlo
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0042976

Voor onze opdrachtgever Geodis in Venlo zoeken wij een gedreven administratief medewerker personeelszaken. Ben jij een talent als het gaat om het verwerken van administratieve gegevens? Dan ga je hier volledig op je plek zijn.

Hierbij een greep uit het takenpakket van de Administratief medewerker HR :

  • Je voert administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
  • Je beheert personeelsdossiers;
  • Je vult werkgeversverklaringen en UWV formulieren in;
  • Je verzorgt de ziekteverzuimregistratie;
  • Je stelt rapportages op;
  • Je neemt deel aan HR vergaderingen en levert hiervoor input aan;
  • Je verwerkt salarismutaties;
  • Je ondersteunt collega's bij de werving & selectie en bij de verzuimbegeleiding.

Dit is slechts een greep van de taken van deze veelzijdige functie. De nadruk ligt op administratieve backoffice werkzaamheden, echter is er ook ruimte om je collega's te ondersteunen bij het werving- & selectieproces en bij de verzuimbegeleiding van medewerkers.

Wil je samen met collega's gepassioneerd, overtuigt en gedreven werken om gezamenlijk succesvol te zijn? Dan ga je je vast thuis voelen binnen dit bedrijf.

Wat vinden wij verder nog belangrijk:

  • Je bent een master in rapportages maken;
  • Je word gelukkig van cijfers en rapportages en je stopt pas als deze kloppend zijn;
  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau op het gebied van HR;
  • Je hebt kennis van begrippen en inzicht in processen op arbeidsvoorwaardelijk en HR gebied;
  • Je hebt kennis en inzicht in personeelsinformatiesystemen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je bent accuraat en je hebt gevoel voor systematiek voor het verwerken en verzamelen van gegevens;
  • Jij kan taken en projecten zelfstandig oppakken;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt een Verklaring omtrent Gedrag overleggen.

Op de 5 locaties van Geodis in Venlo wordt iedere dag gepassioneerd gewerkt aan de volgende doelen:

  • Klanten helpen om succesvol te zijn, door het optimaliseren van hun logistieke processen;
  • Toegewijd zijn aan klanten, hun behoeften, prioriteiten en succes;
  • Continu innoveren;
  • Gemaakte afspraken respecteren en afspraken nakomen;
  • Solidair, loyaal en trouw zijn aan klanten, partners en collega's.

  • Deze mooie functie is voor 40 uur in de week. Eventueel een dag thuiswerken is bespreekbaar, nadat je bent ingewerkt.
  • Het salaris wordt in overleg vastgesteld aan de hand je opleiding en ervaring. De salarisrange is € 2213 - € 2913 bruto per maand op fulltime basis.
  • Je vangt aan met een contract van 7 maanden via Start People. Bij goed functioneren kom je aansluitend in dienst bij Geodis.
  • Twijfel je nog of sta je te popelen om te solliciteren? Na jouw sollicitatie gaan wij persoonlijk met je in gesprek om kennis te maken en om je nog meer te vertellen over deze baan en het bedrijf. Hierna volgt een gesprek bij de opdrachtgever zelf, zodat je zelf sfeer kunt proeven.