Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Administratief medewerker Subsidiebureau Gemeente

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Juridisch
Vacaturenummer
1AV0047305

Wil je als administratief subsidiebureaumedewerker werken aan uiteenlopende subsidieaanvragen binnen de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling?

Houd je ervan te zorgen dat de jouw toegewezen dossiers goed op orde zijn en voldoen aan onze kwaliteitseisen?

En haal jij energie uit het helpen van onze klanten met het juiste advies?

Het organisatieonderdeel Maatschappelijke Ontwikkeling en in het bijzonder de afdeling Subsidies levert een grote bijdrage aan de leefbaarheid en sociale samenhang in de stad en richt zich met name op het verwerken en toekennen van subsidies in de breedste zin van het woord aan én voor inwoners van Utrecht.

Dit is je werk:
Kerntaken:
1. Je bent verantwoordelijk voor het administratief en financieel juist afhandelen van de stappen in de subsidieverstrekking van aanvraag tot vaststelling
2. Het verrichten van overige (administratieve) (kern) taken die te maken hebben met alle werkzaamheden omtrent onze subsidieverlening

Ad 1:
x Behandelt voornamelijk subsidieregelingen met eenmalige subsidies, die veelal direct vastgesteld worden.
x Zorgt voor de juiste afhandeling van de aanvraag en de beschikking (verlening of afwijzing) en waar nodig de verantwoording en vaststelling en legt dit vast in het ondersteunende subsidiesysteem
x Beoordeelt of de gegevens volledig zijn en vraagt zo nodig aanvullende gegevens op
x Hanteert bij de beoordeling de beleidsregel die van toepassing is en de ASV.
x Stemt zo nodig de beschikking af met de beleidsadviseur , coördinator en een subsidieadviseur .
x Verzorgt de correspondentie met de organisatie en legt deze juist vast.

Ad 2:
x Bewaakt en beheert de subsidie mailbox voor de mails die niet direct toe te wijzen zijn aan de andere subsidieadviseurs. Behandelt de mails zelfstandig of stemt de behandeling af met collega’s
x Beantwoordt telefonische en schriftelijke vragen van subsidierelaties die gesteld worden als de continuïteit van de publieksfunctie van het subsidiebureau daarom vraagt.
x Verricht overige taken en werkzaamheden in samenspraak met de collega's.

Duur: Wij zijn in eerste instantie op zoek naar een collega voor 6 maanden
Fulltime: Wij zijn op zoek naar een collega voor minimaal 32 uur per week en maximaal 36 uur per week

Functie eisen:
x MBO 4 niveau op administratief/financieel gebied afgerond met een diploma
x Enkele jaren ervaring op administratief gebied waarbij cijfermatig werk veelvuldig voorkwam

Uiteraard kan jij je weg goed vinden in digitale systemen en heb je ruime ervaring met verschillende CRM systemen.
Je bent klantvriendelijk maar kan ook goed omgaan met weerstanden en zoekt graag een passende oplossing voor onze klant en onze organisatie.
Daarnaast heb je cijfermatig inzicht en leer je snel wet & regelgeving inzake de verschillende subsidies die wij verstrekken.

Competenties waarover je dient te beschikken zijn:
x Samenwerken
x Resultaatgerichtheid
x Flexibel
x Klantvriendelijken servicegericht
x Kwaliteit leveren

Gemeente Utrecht
Domein: Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
Team: Subsidiebureau

Een baan per mei 2021 voor de duur van minimaal 6 maanden (Duur: tijdelijk met kans op verlenging)
Een baan voor 32 tot 36 uur per week (Fulltime)
Een baan binnen schaal 7 van de Gemeente cao (minimaal bruto per uur €13,91 ) en wij schalen je in op basis van kennis en ervaring
Een reiskostenvergoeding op basis van OV (Vraag naar de voorwaarden)
Werken in een dynamische omgeving bij een gedreven club welke voor de Gemeente alle subsidies verwerkt

Het aanvragen van een VOG zal bij aanname tot de procedure behoren