Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Allround Administrateur

Start People Drachten

Standplaats
Drachten
Opleiding
HBO
Vakgebied
Financieel
Vacaturenummer
1164004149

Voor een nieuwe relatie uit Drachten zijn wij op zoek naar een Allround Administrateur M/V.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor de gehele administratie en heb je veelvuldig contact met de afdelingen verkoop, werkvoorbereiding en de diverse productie eenheden.

Specifieke taken /resultaatsgebied

  • Debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Bijwerken van de grootboekadministratie
  • Verzorgen van betalingen
  • Verzorgen van standaardrapportages (balans /V&W rekening)
  • Opstellen liquiditeitsplanning en -bewaking
  • Bijhouden van de voorraadadministratie, i.s.m. het Bedrijfsbureau
  • Aangiftes BTW en Loonbelasting verzorgen
  • Ondersteunende werkzaamheden op diverse gebieden ten behoeve van de financieel manager (zoals bijvoorbeeld kostprijsanalyses en ondersteuning bij opstellen jaarrekening en business plannen)

Je bent een enthousiast, open persoon en legt makkelijk contacten met mensen. De diversiteit van mensen in de organisatie spreekt je aan en helpt graag mee veranderingen door te voeren. En eigenlijk beter nog, je ziet verbeterkansen, komt met voorstellen en als het even kan zorg jij dat ze ook nog worden gerealiseerd.

Concreet voldoe je aan de volgende functie-eisen:

  • Minimaal een afgeronde HBO (Bedrijfseconomische/boekhoudkundige) opleiding
  • Bij voorkeur enige jaren ervaring op een financiële afdeling of in de accountancy en op zoek naar een volgende stap
  • Ervaring met een ERP systeem, bij voorkeur Microsoft Dynamics
  • Kennis van Excel is een must
  • Je bent nuchter, gedreven, initiatiefrijk, analytisch en flexibel. Daarnaast ben je in staat om zowel zelfstandig als in een klein team te functioneren
  • Zelfstartend en hands-on mentaliteit
  • Goede beheersing van de Engelse taal. Duits is een pré

!!!!!!!!! En last but not least: gewoon een leuke collega (m/v)!!!!!!!!!

Daarnaast beschik je over onderstaande competentie en karaktereigenschappen:

  • Resultaatgericht en besluitvaardig
  • Positief ingesteld én positief kritisch
  • Onafhankelijk en heeft scherp oog op bedrijfsprocessen en efficiency
  • Discreet, integer en betrouwbaar

  • nze relatie is marktleider op het gebied van complete rioleringssystemen van beton, zoals buizen, putten, duikers, uitstroombakken, stuwen en speciale bouwwerken.

Het hoofdkantoor vanonze relatie staat in Drachten, waar tevens de productielocatie is gevestigd. De organisatie telt circa 120 loyale en betrokken medewerkers met veelal lange dienstverbanden.

De functie is in principe voor fulltime, 40 uur, maar een aanstelling tussen 32 en 40 uur is bespreekbaar. Voor deze functie bieden wij prima arbeidsvoorwaarden. Deze zijn volgens de CAO voor de betonindustrie. En minstens zo belangrijk, een omgeving waar je het verschil kan maken en professioneel verder kan groeien.
Kortom, als allround administrateur bij onze relatie ben je de spil in het web en ben je in de gelegenheid om veel waarde toe te voegen. Samen met je collega’s bouwen aan een succesvolle toekomst is het doel!