Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Allround Medewerker Klantcontact

Start People Drachten

Standplaats
Leeuwarden
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0065058

Ben jij ervaren in klantcontact en per direct beschikbaar voor een tijdelijke uitdaging? Lees dan snel verder!

Voor onze opdrachtgever in Dokkum zijn wij per direct op zoek naar een Allround Medewerker Klantcontact. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het behandelen van alle binnenkomende klantvragen en het verrichten van administratieve werkzaamheden.

  • Je behandelt alle binnenkomende klantvragen af voor de organisatie en specifiek burgerzaken die via de telefoon binnenkomen;
  • Je behandelt klantvragen via de e-mail, post en social media;
  • Je verricht administratieve werkzaamheden;
  • Je zorgt dat je op de hoogte bent en blijft van de actuele wet- en regelgeving m.b.t. burgerzaken;
  • Je signaleert knelpunten in de dienstverlening tussen de klanten en de gemeente en doet voorstellen tot verbetering;
  • Je zorgt er voor dat de klanten tijdig worden voorzien van de gevraagde producten en/of diensten.

Als Allround Medewerker Klantcontact ben jij het visitekaartje voor klanten. Je kunt adequaat reageren in geval van conflictsituaties met klanten en weet in begrijpelijke taal procedures uit te leggen. De competenties klantgerichtheid, integer handelen en nauwkeurig werken zijn op jou van toepassing. Je beheerst de Friese taal tenminste passief.

Verder herken jij jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en hebt een opleiding in een relevante richting (zoals Juridisch Administratief Dienstverlener);
  • Je hebt inzicht in de organisatie en in de verschillende producten en diensten van de gemeente en overheid;
  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken;
  • Je bent digitaal vaardig en vindt snel je weg in de diverse informatiesystemen.

Zie jij een match? Solliciteer dan snel!

Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan zij voor. Het liefst doen zij de dingen samen en persoonlijk. Ze zijn niet van de woorden maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Als overheidsorganisatie leggen zij de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.

De afdeling Pubykssaken is de toegangspoort voor alle klanten. In deze afdeling komen alle diensten samen, waarbij de klant zelf kan kiezen via welk dienstverleningskanaal hij contact wil zoeken met de gemeente. Het team is het telefonische aanspreekpunt voor vragen aan overige afdelingen van de organisatie, met uitzondering van vergunningen en sociaal domein. Ook worden alle klantvragen via andere kanalen afgehandeld in dit team zoals social media, e-mail en loket.

Dit is jouw kans om aan de slag te gaan als Allround Medewerker Klantcontact! Het betreft een parttime functie voor 20 - 24 uren per week. Je zal zo spoedig mogelijk kunnen starten met een tijdelijk dienstverband, tot 1 januari 2022.

Verder bieden wij:

  • Een tijdelijke uitdagende baan waarbij je op korte termijn kan starten;
  • Een bruto maandsalaris van €1814,- tot maximaal €2904,- op basis van fulltime (inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Via Start People onbeperkt gebruik maken van GoodHabitz (waarbij je gratis toegang hebt tot meer dan 100 online trainingen).

Voor de aanstelling in deze functie is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag vereist.

Maak nu van deze vacature jouw droombaan en solliciteer snel! Zodra je bij ons gesolliciteerd hebt nemen wij contact met jou op. Indien je voldoet aan de functie-eisen en wensen van de opdrachtgever nodig wij jou uit voor een kennismaking. De selectieprocedure sluit maandag 18 oktober.

Heb je toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0512-532483 of via drachten@startpeople.nl.