Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Assistent Controller

Start People Leiden

Standplaats
Alphen aan den Rijn
Opleiding
HBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1248002953

Voor onze opdrachtgever in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een fulltime (40 uur) Assistent Controller. Zij zijn goed te bereiken vanuit Leiden, Den Haag en Zoetermeer.
Als Assistent Controller kom je te werken binnen de financiële afdeling van onze opdrachtgever en ondersteun je de financieel directeur en de financial controller.

Heb jij minimiaal twee jaar ervaring binnen een financiële rol opgedaan? Ben jij accuraat, gedreven en hou je van afwisseling binnen jouw functie? Lees dan gauw verder!

Als Assistent Controller is geen dag hetzelfde. Je verzorgt de gehele salarisadministratie voor totaal 170 medewerkers. Je maakt de periodieke financiële en business rapportages en de periode- en jaarafsluiting en verzorgt ook ad hoc rapportages. Als assistent controller neem je deel aan de budgetteringsprocessen en verzorg je belastingaangiftes. Je beheert de financiële processen en systemen. Het volgen van de cashflow en de beheersing daarvan behoort ook tot jouw takenpakket. Daarnaast wordt van jouw verwacht dat je het leuk vind om met systemen om te gaan en ondersteun je hier af en toe de technisch applicatiebeheerder.

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding in een bedrijfseconomische of financiële richting;
  • Minimiaal 2 jaar aantoonbare relevante werkervaring;
  • Ervaring gehad met het het verzorgen van salarisadministratie;
  • Cijfermatig inzicht;
  • Accuraat, gedreven en proactieve werkhouding;
  • Uitstekende beheersing van Excel;
  • Hands-on, affiniteit met het werken met systemen/pakketten;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Onze opdrachtgever is dè specialist in herstel na water- en brandschade, het opsporen van lekkages en het leveren van tijdelijke klimaatoplossingen. Zij zijn Europees Marktleider op dit gebied. Het hoofdkantoor in Nederland bevindt zich in Alphen aan den Rijn. Er heerst een informele werksfeer bij onze opdrachtgever.

  • Een fulltime functie van 40 uur per week, 32 uur is bespreekbaar;
  • Dynamische en dienstverlenende omgeving;
  • Marktconform salaris;
  • 25 vakantie dagen en 13 atv-dagen;
  • Goede pensioenregeling met een eigen bijdrage van 5%;
  • Een bonus aan het eind van het jaar wanneer de jaarplannen behaald zijn;
  • Een functie voor een vaste periode.