Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Assistent Projectleider

Start People Assen XL

Standplaats
Assen
Opleiding
HBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0013855

Ten behoeve van het project ‘procesoptimalisatie Bezwaar en Beroep’ zoekt BsGW een assistent projectleider voor een periode van twee maanden.
Het project levert een nieuwe applicatie op die ervoor moet zorgen dat de Intake en Afhandeling van bezwaar – en beroepschriften adequaat geautomatiseerd verloopt.
Op dit moment wordt de applicatie gebouwd waarbij de wensen van BsGW leidend zijn. Samen met de leverancier is er continu contact en dienen beslissingen te worden genomen in het kader van de realisatie.
De projectleider is eindverantwoordelijk voor het project. De assistent verricht een groot aantal ondersteunende werkzaamheden en vervangt de projectleider indien noodzakelijk.

Hieronder is het takenoverzicht voor deze functie opgenomen:

  • Voorbereiden overleg van zowel de projectgroep als de werkgroep;
  • Notuleren en bijhouden de actiepuntenlijst overleg van zowel de projectgroep als de werkgroep;
  • Indien noodzakelijk bijwonen het overleg van de stuurgroep;
  • Uitvoeren actiepunten uit de projectgroep en werkgroep op naam van de assistent projectleider;
  • Leveren van inhoudelijke kennis van de huidige en toekomstige applicatie;
  • Plannen noodzakelijke bijeenkomsten voor o.a. workshops of andere actiepunten m.b.t. het project;
  • Bijhouden en het sturen op de mijlpalenplanning;
  • De priolijst platform bij houden en het sturen hierop;
  • Contact onderhouden met de Product owner leverancier (wekelijks telefonisch overleg);
  • Aanwezigheid bij sprintreview, aansturen werkgroep sprintreview en het uitzetten van acties hierna;
  • Aanwezigheid bij workshop, aansturen werkgroep workshop en het uitzetten van acties hierna;
  • Meldingen inzake ict aanpassingen maken en dit monitoren bij betreffende afdeling;
  • Twee wekelijks overleg met voortgang met betrokkene afdelingen;
  • Het maken en publiceren van een maandelijkse nieuwsbrief;
  • Eerste aanspreekpunt bij afwezigheid projectleider;
  • Het opstellen van procesflow's;
  • Indien van toepassing, memo's opstellen voor stuur-, project- en werkgroep;
  • Verzorging van snelle en correcte email communicatie zowel intern als extern;
  • Monitoring en sturing op het uitvoeren van taken door medewerkers in de project- en werkgroep;
  • Beheer van de document mappen van het project bezwaar en beroep als ook documenteren van besluiten van de stuurgroep;
  • Het organiseren en bijwonen van bijeenkomst en voortgangsgesprekken met medewerkers buiten het project.

Wat breng jij mee?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je heb inhoudelijke kennis van de werkwijze van belastingheffinf en -inning;
  • Kennis van Key2belastingen;
  • Je heb een duidelijk beeld van het proves van bezwaar en beroep.

Het betreft een gemeente in Drenthe en is goed te bereiken vanuit Assen en Emmen.

Wat bieden wij jou?

  • Een tijdelijk contract van 17-2-20 tot 17-4-20;
  • Een werkweek van 36 uur;
  • Een passend salaris volgens de CAR UWO CAO in schaal 12. Inschaling gebeurt op de hand van opleiding en ervaring;
  • Opbouw van 8% vakantie geld;
  • 25 vakantiedagen per jaar op een fulltime basis;
  • Een reiskosten vergoeding van €0,19 per km of een leaseauto;
  • Toegang tot een online e-learning systeem met 126 cursussen.