Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Backoffice medewerker

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0059861

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Weet je van aanpakken? Kun je zelfstandig en zelforganiserend werken? Lees dan snel verder! Voor de Raad van de Kinderbescherming zoeken wij een backoffice medewerker voor 36 uur per week.

De functie van backoffice medewerker is bij het LSO (Landelijke Staf Organisatie) ter ondersteuning bij de Raadsacademie (Leren en Ontwikkelen) stafmedewerkers LSO van de Raad voor de Kinderbescherming.

De backoffice medewerker ondersteunt de stafmedewerkers van de afdelingen beleid, communicatie, HR, inkoop, IV-regie, control & bedrijfsvoering, projectmanagement
en juridische zaken. De ondersteuning van de backoffice medewerker Raadsacademie (Leren en Ontwikkelen).

De betreffende backoffice medewerker voert voornamelijk als secretaresse ondersteuning staf specifieke werkzaamheden uit voor de
Raadsacademie namelijk in het LeerManagementSysteem. En aangezien vanaf september de trainingen zoals GOM Generiek Onderzoeks Model (voor raadsonderzoekers) etc weer volop van start gaan is directe hulp noodzakelijk.

De RvdK is opzoek naar een tijdelijke waarneming LSO Backoffice Raadsacademie. Voorlopig betreft het thuiswerken, maar de vaste standplaats is in Den Haag.

De werkzaamheden van de backoffice medewerker bestaan o.a. uit:

  • Het invoeren van trainingen, uitvoeringen en deelnemers;
  • Rapportages (deelname, afronding, evaluatie) maken in Excel en deze bewerken zodat ze makkelijk leesbaar en interpreteer baar zijn;
  • Deelnemerslijsten uitdraaien;
  • Check op inschrijvingen;
  • Helpen met maken juiste notificaties;
  • Helpen met toekennen certificaten en problemen met certificaten helpen oplossen;
  • Helpen met oplossen van inlogproblemen en andere vragen van deelnemers;
  • Docenten helpen met: inloggen, deelname aanvinken etc.

  • Je beschikt bij voorkeur over MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en bij voorkeur ervaring binnen Overheidsinstelling;
  • Je bent vaardig in het gebruik van het MS-office pakket;

Het is belangrijk:

  • Dat je nauwkeurig werken;
  • Dat je een goed overzicht hebt;
  • Dat je het leuk vindt om te werken in een LeerManagementSysteem (Class);
  • Ook moet je goed communiceren met je collega’s, zodat ieders werkzaamheden op elkaar afgestemd zijn.

Competenties:

  • plannen en organiseren;
  • organisatiesensitiviteit;
  • samenwerken;
  • dienstverlenend;
  • accuraat;
  • flexibel;
  • initiatiefrijk;
  • proactief.

De Raad van de Kinderbescherming maakt onderdeel uit van het Ministerie van Justitie en Veiligheid (MJenV). MJenV draagt zorg voor de rechtsstaat in Nederland, zodat mensen in vrijheid kunnen samenleven, ongeacht hun levensstijl of opvattingen. MJenV werkt aan een veiliger en
rechtvaardiger samenleving door mensen rechtsbescherming te geven en waar nodig in te grijpen in hun leven. Soms is dat een ingrijpende maatregel: we ontzetten ouders uit de ouderlijke macht of sluiten veroordeelden in. Soms worden nieuwe perspectieven
geopend: we begeleiden gedetineerden bij hun terugkeer naar de samenleving en ondersteunen slachtoffers. Altijd zijn het ingrepen die alleen MJenV kan en mag doen. Recht raakt mensen.

De Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) wordt ingeschakeld als er ernstige zorgen zijn over de opgroei- en opvoedsituatie van een kind tussen 0 en 18 jaar. De RvdK komt op voor deze kinderen door hun (gezins-)situatie te onderzoeken en te adviseren wat de beste oplossing is. Bij alle werkzaamheden van de RvdK staat het belang van het kind centraal.

  • Een werkweek van 36 uur (fulltime) binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen €14,27 - €18,54 (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband tot 31-12-21 met optie tot verlenging o.b.v. een detacheringsovereenkomst;
  • De Rijksoverheid hanteert de volgende reiskostenvergoeding: €0,07 cent per kilometer (geen parkeerkosten), €0,19 cent met de fiets en 100% OV-kosten;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met veel unieke en leuke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die bijdraagt aan de samenleving voor Nederland;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om jouw persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);
  • De deadline voor deze vacature is 30 augustus 2021 10:00 uur. Na deze datum hebben wij niet voldoende tijd jou nog mee te nemen in de selectie.