Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Bedrijfsarts grote klantorganisaties

Start People Arts en Specialist Rotterdam

Standplaats
Rotterdam
Opleiding
WO
Vakgebied
Artsen en Specialisten
Vacaturenummer
1AV0037195

Als bedrijfsarts dicht bij de klant staan, weten wat er in de organisatie speelt, volwaardig sparringpartner zijn voor grote toonaangevende bedrijven. Die rol past je goed? Dan past deze organisatie bij jou. Mogelijkheden voor 24 tot 40 uur per week. Werklocatie Rotterdam en/of Breda.

Je werkt als bedrijfsarts voor de grootzakelijke markt. Dit zijn grote klantorganisaties, veelal met een internationaal karakter, met toonaangevende namen en met meer dan 200 medewerkers.
Samen met jouw klanten werk je aan gezonde organisaties. Om deze reden ben je ongeveer 60% van jouw tijd op locatie bij de klant. Als arts fungeer je als echte business partner. Je adviseert het management van de klant over beleid, interventies en acties om medewerkers gemotiveerd, competent en gezond te houden. Er is veel aandacht voor het voorkomen van uitval. De werkenden die wel uitvallen, kunnen het niet beter treffen met jou als arts. Je richt je aandacht niet alleen op het oplossen van een medisch probleem, maar je kijkt naar de gehele mens. Met persoonlijke aandacht, kennis en expertise begeleid je werknemers terug naar werk.

Je werkt vanuit een klant advies team samen met collega bedrijfsartsen, basisartsen, arbo verpleegkundigen, bedrijfsmaatschappelijk werkers en inzetbaarheidscoaches. Collegialiteit en samenwerken staat centraal. Werk jij liever solistisch? Dan past deze functie minder goed bij jou.
Je bepaalt samen met het team welke klanten het beste bij jou passen, in combinatie met je reistijd. Je werkt zowel op locatie bij de klant als op een spreekuurlocatie in Rotterdam en/ of Breda.

Wil je graag kennismaken met één van de bedrijfsartsen om een goed beeld te krijgen van de functie en de organisatie? Een dag(deel) meelopen om sfeer te proeven is altijd mogelijk!

  • Je hebt de opleiding tot bedrijfsarts afgerond en bent als zodanig opgenomen in het register voor sociaal geneeskundigen.
  • Je hebt een goed gevoel voor interne verhoudingen en bent dienstverlenend.
  • Je denkt in oplossingen en bent klantgericht.
  • Je bent sterk in mondeling en schriftelijk advies richting werknemer en klant.

Dit bedrijf is landelijk georiënteerd met een klantgerichte aanpak en heeft een belangrijke bedrijfseconomische en maatschappelijke rol voor de werkenden in ons land.

Wat maakt het voor jou interessant om voor deze organisatie te werken:

  • Er is aandacht voor jou. Zo is er veel ruimte voor ontwikkeling. Wil je je bijvoorbeeld verder verdiepen in de levensmiddelenindustrie of het onderwijs? Dit kan! Wil je doorgroeien naar een managementfunctie of lijkt het je interessant nieuwe artsen te begeleiden, er is veel mogelijk.
  • Mooie, toonaangevende klanten.
  • Goede, familiaire sfeer in het team.
  • Je werkt als bedrijfsarts in taakdelegatie. Door deze verlengde arm constructie krijg jij volop de ruimte om je te focussen op je eigen werkzaamheden en heb je meer tijd en aandacht voor de cliënt.
  • Kies de klantgroep die bij je past.
  • Werk waar het jou uitkomt.
  • Samenwerkingsgericht.

Als bedrijfsarts:

  • kan je parttime of fulltime (24 tot 40 uur per week) aan de slag;
  • treed je direct in dienst bij de werkgever met een vast contract;
  • Is jouw salaris marktconform en afhankelijk van jouw ervaring (minimaal € 6.000 en kan oplopen tot € 9.000 op basis van een fulltime werkweek van 40 uur);
  • Krijg je de mogelijkheid je verder te ontwikkelen naar bijvoorbeeld een managementrol of het begeleiden van nieuwe artsen.
  • krijg je de mogelijkheid je te specialiseren in specifieke branches;
  • heb je toegang tot de interne Academy met een diversiteit aan trainingen;
  • beheer je je eigen agenda en klantenbestand;
  • neem je deel aan een goede pensioenregeling en heb je veel vakantiedagen;
  • Ontvang je een laptop, een mobiele telefoon en reiskostenvergoeding/auto van de zaak.

Enthousiast geworden? Reageer op deze vacature van bedrijfsarts via de sollicitatiebutton. Aangezien de functie per direct ingevuld kan worden, raden we je aan om zo snel mogelijk te reageren.
Heb je na het lezen van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met mij, Anouk van Rosmalen, Senior Consultant Arts en Specialist voor regio Rotterdam en Dordrecht: 06-13579640 of via e-mail: avanrosmalen@startpeople.nl.

Na onze kennismaking breng ik je in contact met de opdrachtgever. In een persoonlijk gesprek bespreken jullie jouw wensen en wordt er gekeken naar de best passende mogelijkheden voor jou binnen de organisatie.