Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Binnendienst medewerker transport

Start People Enschede

Standplaats
Rozenburg NH
Opleiding
MBO
Vakgebied
Transport
Vacaturenummer
1AV0065150

Ben jij een echte multitasker en krijg jij energie van plannen en organiseren in een dynamische omgeving? Lijkt het jou altijd al leuk om te werken in de commerciële wereld van transport? Dat komt goed uit! Wij zijn op zoek naar een medewerker binnendienst (fulltime) voor een innovatieve internationale transportbedrijf waar de sfeer collegiaal en informeel is!

In de functie van medewerker binnendienst transport (fulltime) ben je verantwoordelijk voor een efficiënte planning en correcte afhandeling van de transportopdrachten van onze klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorgt dat de transportopdrachten op de juiste manier worden vastgelegd en gecontroleerd. Daarnaast informeer jij zowel je collega’s als jouw klanten. Je bent (mede) organisator voor het inplannen en opvolgen van de transporten. Daarnaast werk je ondersteunend bij het aannemen en verkopen van vrachten op de markt. Wanneer het inplannen van het transport gereed is, ga je over op het volgende gedeelte. Namelijk het verzorgen van helder instructies aan de chauffeurs en/of vervoerders. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van het transport en tevens een ondersteuning van je collega’s.

Voor deze vacature zijn wij op zoek naar zowel ervaren als junior planners. Mocht je nog geen ervaring hebben in de functie van planner/ medewerker binnendienst en maar ben je wel gedreven en wil je graag ontwikkelen binnen de transportsector? Dan staat dit bedrijf er zeker voor open om je volledig op te leiden. Heb je een bult ervaring binnen de transportsector als planner, en zou je jezelf mogelijk willen ontwikkelen tot expediteur? Solliciteer dan gauw op deze vacature!

Heb jij interesse of vragen over bovenstaande vacature? Lijkt het jou leuk om te werken met een breed takenpakket in een groeiend bedrijf in Oldenzaal? Of misschien vragen naar aanleiding van bovenstaande informatie. Sophie vertelt je graag meer! Bel gerust even naar 053-4814600 (optie 3).

  • Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding, bijvoorbeeld in de handel of transport;
  • Je kan gegevens snel overzien en onderscheid maken tussen belangrijke en minder belangrijke informatie. Het afwisselen van verschillende taken is voor jou geen probleem;
  • Het is een pré wanneer je enige ervaring hebt van geografische kennis, rust- en rijtijden en verschillende transportmiddelen; deze kennis heb je bijvoorbeeld opgedaan op school of als chauffeur;
  • Je beheert de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift uitstekend;
  • Je denkt mee met de processen om je werk te verbeteren. Daarnaast heb jij een actieve houding en denkt in oplossingen.

Met 31 locaties verdeeld over 15 landen in heel Europa zijn zij een toonaangevend bedrijf in de transportsector. Met een breed spectrum aan logistieke producten, gaande volle vrachten, deel- en projectlading specialiseren zij zich op de markt.

Voor de vestiging in Oldenzaal zijn ze op zoek naar iemand die hun kan ondersteunen in het waarmaken van deze transportopdrachten. Dit transportbedrijf typeert zich als een solide familiebedrijf dat inmiddels meer dan 100 jaar bestaat. De vestiging in Oldenzaal richt zich met name op transport van en naar Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Op dit moment rijden er zelfs 65 vrachtwagens voor de vestiging in Oldenzaal. Er heerst een gemoedelijke en informele sfeer en de communicatielijnen zijn kort. Ze investeren in de verbetering van de werkprocessen maar ook in de ontwikkeling van hun werknemers. Jouw collega’s bestaan uit expediteurs, transportplanners en order entry. 80% van deze werknemers hebben ondertussen een vast contract aangeboden gekregen, wie weet hoor jij hier binnenkort ook bij!

  • Een salaris dat ligt tussen €2150,- en €2800,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Een aanbod bij een bedrijf waar meer dan 80% van de werknemers op vast contact zit;
  • Je krijgt een uitgebreid inwerktraject waarin je intern wordt opgeleid;
  • Je ontvangt in eerste instantie een tijdelijk contract via Start People, maar het betreft een functie voor onbepaalde tijd. Bij goed functioneren kun je vervolgens bij het bedrijf direct in dienst komen;
  • Je komt te werken in een nieuwe facilitaire omgeving en zijn vanwege de enorme groei verhuisd naar een nieuw pand met hele goede faciliteiten.

Ben jij goed in multitasken, kun jij goed prioriteiten stellen en heb jij affiniteit met de logistiek en planning? Stuur dan nu je sollicitatie en wie weet gaan wij binnenkort in gesprek. Heb je vragen over de vacature of over het bedrijf? Sophie staat je graag te woord, wij zijn het beste te bereiken via 053-4814600. Ben je aan het werk waardoor bellen voor jou tijdens kantooruren lastig is? Geen probleem, stuur ons gerust een whatsapp berichtje op 06 249 20 758 en we zorgen dat je vraag snel wordt beantwoord.