Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Callcenter Medewerker parttime

Start People Heerlen XL

Standplaats
Maastricht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0053630

Ben jij handig met geautomatiseerde systemen? Heb jij ervaring binnen een klantcontact omgeving? Ben jij 20 uur per week beschikbaar? Lees dan de vacature en solliciteer!

Start People Heerlen is op zoek naar een parttime callcenter medewerker binnen de gemeente Maastricht.

Als callcenter medewerker werk je zo goed en effectief mogelijk, met behulp van verschillende informatiebronnen en een productdienstencatalogus. Je verstrekt algemene publieksinformatie op een deelterrein van de overheidszorg. Jij bent goed in vragen te achterhalen en kunt terugbelnotities maken, die je aan de vakspecialisten en vakdisciplines doorgeeft. tenslotte ben je iemand die verantwoordelijkheid neemt en die zich hulpvaardig instelt tegenover jouw collega's.

Dit breng jij mee;

  • Je hebt een MBO niveau 4 diploma,
  • Je legt graag en makkelijk contact en brengt met enthousiasme de boodschap over
  • Je beschikt over een werkhouding die past bij het werken in een callcenter en je zorgt ervoor dat je klaar staat voor de klant/burger, wanneer deze dat van ons verwacht
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift, Kennis van Duits en Frans is een pré
  • Je bent handig met geautomatiseerde systemen

Het team Gemeenteloket Callcenter & Beheer maakt deel uit van de Publieke Dienstverlening binnen de gemeente Maastricht. De afgelopen jaren is sterk ingezet op de ontwikkeling van onze online dienstverlening. Burgers en bedrijven weten steeds beter wat ze willen en stellen hoge eisen aan het serviceniveau. Voor hen is het mogelijk om ons GemeenteLoket via verschillende kanalen te bereiken: online, telefonisch, via sociale media, per post, per e-mail en natuurlijk ook aan de balie. Onze ambitie is om onze online dienstverlening de komende jaren nog verder uit te bouwen. Het callcenter is de telefonische toegangspoort van de gemeente Maastricht. Hier wordt vaak door de klant het eerste contact gelegd met de gemeente.

Bij de gemeente Maastricht vind je een werkomgeving die jou stimuleert om het maximale uit jezelf te halen. Wie bieden jou een contract van bepaalde tijd tot ten minste 31-12-2021. De invulling van jouw werkweek qua uren zal in overleg plaatsvinden, waarbij je mag uit gaan van een gemiddelde werkweek van 27 uur.
Het salaris wordt ingepast in schaal 6 op basis van de gemeente cao met een minimum maandsalaris van € 1934,- en een maximum maandsalaris van € 2900,- bruto per maand afhankelijk van opleiding en ervaring.

Verder ontvang jij;

  • 8,33 % vakantiegeld, 0,33% wordt netto uitbetaald
  • 25 vakantiedagen pro rato, je bouwt vakantie op over je gewerkte uren
  • Toegang tot jouw digitale omgeving waarin jij al jouw zaken zelf regelt zoals je gewerkte uren invullen
  • Je kan gebruik maken van ons partner online leer- en ontwikkelportaal GoodHabitz
  • Je hebt altijd een vast contactpersoon binnen Start People

Wordt dit mogelijk jouw nieuwe baan? Solliciteer dan via de knop en wie weet spreken wij elkaar gauw!