Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.


Upload Geen bestand geselecteerd

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Versturen

Commercieel Administratief Medewerker

Start People Spijkenisse

Standplaats
Spijkenisse
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1276003939

Voor ons hoofdkantoor zijn we op zoek naar een commercieel administratief medewerker binnendienst. Heb jij een hart voor administratie en gaat de klant bij jou voorop? Dan is dit wel een functie voor jou!

Jouw voornaamste verantwoordelijkheid is het administratief verwerken van offerte aanvragen, diverse informatie en gegevens in het kader van de operationele audit- en certificatieactiviteiten.

Taken bestaan voornamelijk uit:

  • Het administratief begeleiden van de certificatieprocedure;
  • Het informeren van klant inzake de planning van de audit-activiteiten en de stand van zaken van het certificatiedossier;
  • Het up-to-date houden van de gegevens in de (digitale) gegevensbestanden;
  • Het voorbereiden van de certificatiebeslissingen en het opmaken van (concept-) certificaten;
  • Zorgdragen voor het tijdig inplannen van opvolgingsbezoeken;
  • Zorgdragen voor een soepele overgang naar hercertificering;
  • Zorgdragen voor duidelijke vastlegging prijsafspraken in systeem en digitaal dossier;
  • Voorbereiden en opmaken van facturen en het assisteren bij de financiële maandafsluiting;
  • Controleren en final maken van door GBS Poland opgemaakte facturen;
  • Het beheren van inkomende facturen alsook onkostennota’s van auditoren;
  • Het uitvoeren van overige algemene administratieve taken.

Jij hebt minimaal een afgeronde MBO diploma op niveau 4 in een commercieel/ administratieve richting en minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie.

Daarnaast:

  • Heb jij aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Beheers jij zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed;
  • Heb jij kennis van MS Office applicaties;
  • Ben jij klantgericht en pakt zaken graag op.

Een Internationale organisatie in de buurt van Rotterdam die marktleider is op het gebied van Inspecties en certificatieprocessen. Dit bedrijf controleert producten voor grote bedrijven zoals Heineken en Conimex in 9 verschillende branches waaronder Olie, Gas en Food.

Een leuke uitdagende en vooral ook leerzame fulltime functie voor onbepaalde tijd, waarin het automatiseren van processen en analyseren van informatie centraal staat. Een goed salaris en meer dan 30 vakantiedagen. Daarnaast is er een goede pensioenregeling, volop ruimte voor ontwikkeling en veel vrijheid om de functie uit te voeren.