Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Commercieel administratief medewerker

Start People Den Haag

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0023166

Voor de verkoopafdeling zijn wij op zoek naar een commercieel administratief medewerker. Je komt terecht in een klein team en hebt zowel mondeling als schriftelijk contact met makelaars en beleggers. Als medewerker begeleid je het verkoopproces van woningen en bedrijfsmatige objecten. Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de verkoopdossiers, voorinspecties en eindopleveringen. Ook:

  • Houd je alle deadlines goed in de gaten;
  • Beoordeel je verkoopaktes en bent in staat deze op te stellen;
  • Ben je verantwoordelijk voor de correspondentie met de notaris;
  • Beoordeel je de nota van afrekening;
  • In voorkomende gevallen kan je eventueel ook zelfstandig belast worden met de verkoop van objecten en de (notariële)afwikkeling hiervan.

Je hebt administratieve ervaring en bent in het bezit van een makelaarsdiploma. Hiernaast heb/ben jij:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding administratief, aangevuld met een makelaarsdiploma;
  • Kennis van de regio Den Haag / Rotterdam op vastgoedgebied;
  • In het bezit van rijbewijs B;
  • Fulltime beschikbaar (40 uur per week);
  • Een commerciële instelling, een proactieve houding en een probleemoplossend vermogen;
  • Flexibel en stressbestendig.

De opdrachtgever is een vastgoedbeheerder in omgeving Rotterdam en Den Haag. Je krijgt de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Eigen inbreng en initiatieven worden gewaardeerd.

Ze werken voornamelijk in Rotterdam en Den haag. De vaste standplaats van jouw functie is dan ook Den Haag.

Sollicitatie procedure:
Een antecedentenonderzoek en psychologisch onderzoek maken deel uit van de procedure. Tevens kan een Pre-Employment Screening (PES) worden uitgevoerd. Een internetsearch, waaronder social media, vormt eveneens onderdeel van de werving- en selectieprocedure.

Naast een uitstekend salaris op basis van jouw ervaring en een klein, gezellig team bieden wij jou:

  • 25 vakantiedagen op full time basis;
  • mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • een dynamische functie in het vastgoed;
  • vast dienstverband voor 40 uur per week.