Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Marketplace manager

Start People Eindhoven

Standplaats
Eindhoven
Opleiding
HBO
Vakgebied
Marketing
Vacaturenummer
1AV0062812

Lijkt het jou leuk om verantwoordelijk te zijn voor de marketplaces? Ben jij bekend met Amazon? En lijkt het je daarnaast leuk om content te plaatsen? Lees dan snel verder want wij hebben een leuke vacature als marketing manager voor jou beschikbaar!

Wat ga je allemaal doen op je werkdag:

  • Analyseren van de doorverkoop, collectie en marge, hierop geef je juiste follow-up voor de optimalisatie van de omzet;
  • Beheren en managen van de content en fotografie op de marketplaces;
  • Initiëren en implementeren van salesgerichte campagnes;
  • Managen van de voorraden, waarbij je stuurt naar een optimale collectiezichtbaarheid en voorraadpeil;
  • Signaleren van kansen op bestaande en nieuwe platformen;
  • Binnen het platform ben jij continue op de hoogte van de nieuwe regels, trends en ontwikkelingen.

Daarnaast ben je ondernemend, heb je een commerciële instelling en ben je analytisch sterk onderlegd. Barst je daarnaast volop van ideeën voor de ontwikkeling? Dan is deze vacature voor jou op het lijf geschreven!

Voor de functie als Marketing manager zien wij graag de volgende dingen terug op jou CV:

  • HBO - WO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Duitse en Engelse taal;
  • Relevante werk ervaring met Amazon, Bol.com maar ook van SEA & SEO.

Je komt te werken bij een internationale organisatie welke een van de grootste leveranciers van veilig en betaalbaar speelgoed is. Vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven levert deze organisatie meer dan 2.000 producten aan ruim 45 landen.
Duurzame relaties, betrokkenheid en betrouwbaarheid zijn de uitgangspunten voor deze organisatie.

De organisatie is gelegen in Eindhoven. Dit is gemakkelijk te bereiken vanuit Tilburg en Den Bosch.
Het is eventueel ook mogelijk om te werken vanuit Kamp-Lintfort dit is gelegen net over de grens bij Venlo.

  • Salaris gebaseerd op jouw werkervaring tussen de €2.500,- en €3.500,- o.b.v. 40 uur;
  • Werken in een fulltime dienstverband;
  • Thuiswerken is mogelijk echter dien je 3 dagen werkzaam te zijn vanuit kantoor;
  • Bij goed functioneren kans op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Informele werksfeer;
  • Uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden en ruimte voor eigen initiatieven en ideeën;
  • Reiskostenvergoeding, bedrijfsfitness en personeelskorting!

Is deze functie voor jou op het lijf geschreven? Dan kunnen wij niet wachten om kennis met jou te maken!
Neem snel contact met ons op en wie weet ben jij binnenkort werkzaam bij deze leuke organisatie!