Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Commercieel medewerker binnendienst

Start People Enschede

Standplaats
Oldenzaal
Opleiding
MBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0052004

Ben jij van nature nieuwsgierig en zet jij graag net een stap extra? Achterhaal je graag de behoefte achter de vraag, zodat je oplossingen kunt bieden die jouw klanten en collega's echt verder helpen? Ben jij commercieel gedreven en steek je daarnaast ook graag de handen uit de mouwen als collega’s in het magazijn en aan de balie hulp nodig hebben? Dan zijn we op zoek naar jou!

Als commercieel medewerker binnendienst geef je product- en systeemadviezen aan klanten. Je onderhoudt relaties en pleegt daarnaast ook telefonische acquisitie. Het verwerken van orders en het versturen en nabellen van offertes zijn voor jou geen probleem. Je signaleert limietoverschrijdingen, werkt klachten op een professionele manier af en ondersteunt de
accountmanager en vestigingsleider. Het teamgevoel in het team waar je komt te werken is sterk, hierdoor ben je tevens (eerste) back up van de baliemedewerkers en werk je soms mee bij de balieverkoop bij drukte.

In deze functie krijg je de kans om rechtstreeks in dienst te komen bij onze opdrachtgever. Vragen over deze functie? Bel gerust met Start People Enschede via 053-4814600. Ben je aan het werk waardoor bellen voor jou tijdens kantooruren lastig is om te bellen of te solliciteren? Geen probleem, stuur ons gerust een whatsapp berichtje op 06 249 20 758 en we zorgen dat je vraag snel wordt beantwoord of we maken een telefonische afspraak op een tijdstip wat jou het beste past.

Voor deze functie vragen wij:

  • een MBO+ werk- en denkniveau;
  • aantoonbare commerciële werkervaring ( heb je werkervaring bij een technische groothandel of in de
    bouw is dit een pré);
  • inzicht in verkooptechnieken;
  • stressbestendigheid (je blijft kalm in een dynamische omgeving);
  • dat je vlot met computersystemen en MS office kunt omgaan;
  • de beschikking over een rijbewijs B;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • een hands-on mentaliteit en opstelling als echte teamspeler.

Al meer dan honderdvijftig jaar bouwt onze opdrachtgever onze expertise uit en stellen zij hun kennis ten dienste van hun klanten. Dankzij een voortdurende focus op business development, R&D, opleiding en de juiste acquisities, is onze opdrachtgever uitgegroeid tot een solide speler met een sterke marktpositie en een betrouwbaar partner voor plaatsers, aannemers en architecten. Want zij geloven in een sterke samenwerking op lange termijn. Behalve prima materiaal, bewezen vakmanschap en advies op maat, bieden zij klanten ook diverse services, zoals vrijblijvende dakinspecties.

Bij onze opdrachtgever vindt u een compleet assortiment dakmaterialen voor platte & hellende daken en diverse bouwmaterialen. Met 15 verkoopvestigingen zitten zij door het hele land! Je komt te werken op de locatie in Oldenzaal. Je komt te werken in een team met 4 collega's en het teamgevoel in het team waar je komt te werken is sterk,

Wat kun je van ons verwachten?

  • In deze functie kom je rechtstreeks in dient bij het bedrijf waar je gaat werken;
  • Je krijgt een goed inwerktraject en daarnaast ook vaktechnische trainingen;
  • In eerste instantie krijg je een tijdelijke aanstelling, maar na een tijdelijke periode is een vaste aanstelling zeker niet uitgesloten;
  • Het betreft een functie voor 40 uur per week (fulltime);
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO HIBIN (met onder andere 25 vakantiedagen en 12 atv dagen);
  • een informele en gezellige werkomgeving met voldoende kansen voor ontwikkeling en
    doorgroeimogelijkheden;
  • werken vanuit de kernbegrippen; initiatief, oplossingsgericht, verantwoordelijkheid en
    doorgroeimogelijkheden;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, korting op de premie voor
    privé verzekeringen en personeelskorting op ons assortiment.

Interesse?
We starten in de week van 14 juni met de eerste selectie. De sollicitatieprocedure zal er als volgt uit gaan zien;
1: Solliciteer bij Start People via onze website;
2: Bij geschiktheid via een telefonische screening nodigen wij je uit voor een (digitale) kennismaking bij Start People Enschede waar we je graag meer vertellen over de functie en de organisatie;
3: Bij interesse vanuit onze opdrachtgever volgt er op zeer korte termijn een gesprek bij de opdrachtgever in Oldenzaal;
4: Is er van beide kanten interesse dan volgt er een aanbod en na akkoord kom jij in dienst bij onze opdrachtgever.

We kunnen je garanderen dat je binnen 48 uur (op werkdagen) een reactie ontvangt van ons.
Vragen? Bel gerust met Start People Enschede via 053-4814600. Ben je aan het werk waardoor bellen voor jou tijdens kantooruren lastig is om te bellen of te solliciteren? Geen probleem, stuur ons gerust een whatsapp berichtje op 06 249 20 758 en we zorgen dat je vraag snel wordt beantwoord of we maken een afspraak op een tijdstip wat jou past.