Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Commercieel recruitment intercedent

Start People Breda

Standplaats
Breda
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0028994

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin je met veel positiviteit en plezier in contact staat met mensen? Dan is dit wellicht de functie voor jou! Voor onze vestiging in Breda en Roosendaal zijn wij op zoek naar een nieuwe collega intercedent om ons gezellige team te komen versterken. Binnen deze veelzijdige functie houd jij je bezig met zowel recruitment als met sales.

Geen enkele dag is hetzelfde, maar toch willen we je een kleine indruk geven van hoe een dag er uit kan zien als consultant:
Je start de dag natuurlijk met een kopje koffie of thee. Hierna staan we met zijn allen samen klaar voor het dag overleg. Wat is er gisteren gebeurd en waar ligt de focus van vandaag? Je ziet dat je meerdere mails hebt ontvangen, waaronder een mail van het bedrijf waar je heel graag samen mee wilt werken, ze willen een vacature bij je uitzetten! Enthousiast dat je bent bel je ze gelijk op om meer informatie te kunnen krijgen. Na dit gesprek plaats je de vacature online en ga je aan de slag met de search. Je struint de verschillende databases af en bekijkt de online sollicitaties om zo de juiste kandidaat te kunnen vinden.
Tussendoor heb je nog een intakegesprek staan met een kandidaat die op zoek is naar werk. Dit gesprek is goed gegaan, dus je stelt hem/haar voor bij diverse opdrachtgevers in de omgeving. Hierna is het tijd voor de lunchpauze, samen met je collega’s even ontspannen. Na de lunch stap je als accountmanager met je collega de auto in en ga je langs bij verschillende bedrijven om te kijken of je ze kunt ondersteunen met de dienstverlening van Start People.
Weer terug op kantoor behandel je de rest van je mail en zie je dat meerdere kandidaten geïnteresseerd zijn in je vacature, snel bel je ze op om het intakegesprek in te plannen. Hierna is het tijd om naar huis te gaan, de hectische maar toch zo leuke dag zit er weer op en je kijkt nu al weer uit naar morgen!
Een kleine indruk van je werkzaamheden als intercedent laten al zien dat jij in een veelzijdige functie aan de slag gaat. Er is ook ruimte om aan de slag te gaan met interne projecten. Dit kan je samen doen met intercedenten uit de regio.
Als intercedent vul jij eigenlijk meerdere rollen in, zoals ambassadeur, recruiter, salesmedewerker en relatiebeheerder, want waarom binnen je comfortzone blijven als daarbuiten veel meer te beleven valt?

In de eerste plaats: net zo veelzijdig als de functie van intercedent bij een uitzendbureau. Dat betekent dat je stressbestendig, resultaatgericht, nieuwsgierig, ondernemend, overtuigend én representatief bent. Bij alles wat je doet, vind je een leerpunt en streef je naar het beste resultaat. Je denkt niet in struikelblokken maar juist in kansen. De uitspraak ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ past goed bij je! Samen met je collega’s verricht jij het beste werk en zorg jij dat iedereen tevreden is.

Ook beschik je over:

  • Een hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar commerciële (stage) ervaring in de zakelijke dienstverlening of B2B
  • Een rijbewijs B
  • Een goede dosis enthousiasme en positiviteit en werk je graag samen met je collega’s

Wij verbinden mensen, en meer. Wie wij zijn? Start People. Dé verbinder op de Nederlandse arbeidsmarkt. We staan naast onze kandidaten en opdrachtgevers én brengen ze bij elkaar. Zoals we ook op andere plekken naar verbindingen zoeken en die ook vinden. Tussen onze menselijke benadering en de digitale oplossingen waarmee we sneller en slimmer kunnen werken, bijvoorbeeld. Tussen de gebaande en de ongebaande paden. Tussen commercieel succes en oprechte maatschappelijke betrokkenheid.

  • Een fulltime werkweek van 40 uur voor onbepaalde tijd. Je start met een tijdelijk contract maar kunt na verloop van tijd een contract voor onbepaalde tijd krijgen (vast werk)
  • Gedreven en ervaren directe collega’s in je team
  • Een vestiging/regio waarbij waardering getoond wordt bijvoorbeeld door middel van gezellige etentjes en borrels met je directe collega’s en je collega’s van de regio
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je relevante werkervaring
  • Volop kansen tot salarisgroei. Je salaris stijgt jaarlijks op basis van jouw resultaten
  • Een bonusregeling waarbij je per kwartaal, op basis van de resultaten van je team, regio en de totale organisatie, een leuk bedrag extra uitbetaald kan krijgen
  • Interne opleidingen/workshops en toegang tot meer dan 100 online trainingen
  • Ambitieus? In ons loopbaanhuis staan alle carrièremogelijkheden. Een Persoonlijk Budget (PB) van 6% bovenop je maandsalaris. Naast 20 wettelijke verlofdagen per jaar en een pensioenregeling krijg je dit PB waarmee je zelf kunt kiezen waaraan je dit wil gaan uitgeven. Bijvoorbeeld: extra uitkering in geld, extra verlofdagen, het kopen van een fiets of een vergoeding van je sportabonnement
  • Flexibel uitbetaald vakantiegeld (8%), waarbij je zelf kiest wanneer en met welke frequentie jij dit uitbetaald wil krijgen. Bijvoorbeeld maandelijks of 2 keer per jaar. Handig!
  • Een organisatie waar we elke dag met elkaar vanuit ons hart ondernemend en doelgericht werken voor onze opdrachtgevers, flexkrachten, werkzoekenden en onszelf.