Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Customer Service Coördinator

Start People Lichtenvoorde

Standplaats
Lichtenvoorde
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0066934

De Customer Service Coördinator fungeert als de belangrijkste klantvertegenwoordiger en is het eerste aanspreekpunt voor de inkomende telefoon, e-mail en interne serviceverzoeken.
Je beheert de distributie van oproepen door goed te luisteren, vragen te stellen en de behoeften en verwachtingen van de klant goed te erkennen. De houding die vereist is om de activiteiten van de klantenservice uit te voeren, wordt gekenmerkt door een energieke, effectieve communicator te zijn die enthousiasme en vertrouwen voor de klant opbouwt. Customer Service Coördinator moet een sterke achtergrond hebben in klantenservice-activiteiten, is empathisch van aard en waardeert de urgentie van de situatie.

Hoofdtaak:
De belangrijkste verantwoordelijkheid van klantenservice is om vanaf het eerste contact klantenservice van wereldklasse te bieden en de verwachtingen van de klant te beheren om een superieure klantervaring te garanderen.

Taken binnen deze functie zijn:

  • Beheren van de verwachtingen van de klant en klantinformatie (gegevens in het systeem, gereedheid van de zaak);
  • Klantoproepen beantwoorden en verkoopkansen identificeren;
  • Beheer van de klantvraag en adequate afhandeling;
  • Klantgegevens bijwerken en/of registreren;
  • Registreer serviceaanvragen en controleer rechten;
  • Valideren en bijwerken van werkorderinformatie in verschillende systemen (kennisbeheersysteem, vaardighedenbeheersysteem, geïnstalleerd basisinformatiesysteem enz.);
  • Zorg ervoor dat verzoeken worden overgedragen aan een geschikte en beschikbare medewerker die de case-eigenaar word;
  • Ervoor zorgen dat aan de behoeften van klanten snel en efficiënt wordt voldaan;
  • Onopgeloste problemen escaleren naar manager.

Kennis, vaardigheden en capaciteiten:

  • Mogelijkheid om overeengekomen taken en deadlines uit te voeren tegen prestatiecriteria (KPI);
  • Klantafhandelingsvaardigheden en sociaal inzicht;
  • Begeleiden en motiveren van mensen, commitment verkrijgen van zowel interne als externe collega's;
  • Computer kennis;
  • Goede grammatica en communicatieve vaardigheden;
  • Empathisch vermogen.

Opleiding en ervaring

  • Kennis van administratieve processen en bij voorkeur gewerkt in een Sale/Service omgeving.
  • Ervaring met het gebruik van een ERP-systeem.

Het gaat om een prachtig, innoverend bedrijf die internationaal opereert en is gevestigd in Lichtenvoorde. In dit bedrijf hangt een informele sfeer.

Binnen deze fulltime functie als Customer Service Coördinator is er volop ruimte om je te ontwikkelen. De informele sfeer biedt je de gelegenheid om je eigen verantwoordelijkheid te nemen en initiatieven te tonen. Logisch hierbij is dat je begeleid en ondersteund wordt door de organisatie. De hoogte van het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Bij dit bedrijf liggen de uitdagingen voor het grijpen! Het salaris dat past bij deze functie is tussen de 2200 en 3500,- bruto per maand op basis van 40 uur per week afhankelijk van je ervaring en opleiding.