Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Customer Service medewerker

Start People Eindhoven

Standplaats
Eindhoven
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1AV0021818

Hoe ziet jou dag eruit op de afdeling Customer Service?

Samen met je collega's start je de dag natuurlijk eerst met een kopje koffie. Daarna ga je lekker aan de slag.

Je neemt opdrachten aan, behandeld vragen of klachten van klanten betreffende hun goederenopslag en/of transport. Verder is de afdeling een belangrijke spil tussen klant en interne afdelingen. Zo levert Customer Service met de opdracht van de klant de planningsactiviteiten aan richting het Warehouse en Planning, zodat zij op basis van de juiste gegevens het inkomende en uitgaande proces zo efficiënt mogelijk kunnen organiseren.

Lijkt je dit niet super leuk? Indien wij nu al je interesse hebben gewekt neem dan meteen contact met ons op via 040-2902000.

Je overige taken zijn het monitoren van het verloop van de diverse logistieke processen, je grijpt in bij verstoringen en daarnaast het informeren van klanten en transporteurs bij verwachte vertragingen of wijzigingen. Je initieert verbeteringsmogelijkheden in het proces en je input geef je aan bij de Operationeel Manager. Het verzorgen van klant specifieke rapportage.

Wij zoeken iemand op MBO niveau en bij voorkeur richting logistiek, echter is dit een pre;
Werkervaring op een customer service afdeling en binnen de transportsector is een EIS.

Daarnaast zijn wij opzoek naar een kandidaat met een:

  • Klantgerichte en flexibele houding;
  • Mensgericht en weet verbinding te maken tussen diverse partijen zowel intern als extern;
  • Flexibel;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met diverse automatiseringspakketten;
  • Secuur en communicatief sterk;
  • Je bent tussen 36 en 40 uur beschikbaar.

De organisatie is partner op het gebied van transport en logistiek management binnen Europa en zijn gespecialiseerd in maat-oplossingen voor alle logistieke uitdagingen.

De organisatie is een toonaangevend Europees logistiek management bedrijf, gevestigd in Eindhoven en opgericht in 1990, heeft ruime ervaring in het beheer van het goederenvervoer.

Ook bieden zij een veilig transport, opslag en distributie van de producten.

Je komt te werken in een dynamische en informele omgeving waarin jij een belangrijke bijdrage levert aan de klanttevredenheid.

Persoonlijke aandacht, open communicatie, collegialiteit en positieve bedrijfscultuur staan centraal;
Kansen voor eventuele trainingen om jezelf te ontwikkelen;
Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
Een fulltime functie tussen de 36 - 40 uur met uitzicht op een vast dienstverband;
Salarisindicatie afhankelijk van leeftijd en ervaring met een max van € 2500 bruto per maand.

Werklocatie: Eindhoven.