Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Customer Service Medewerker Franstalige (M/V)

Start People Eerbeek

Standplaats
Zutphen
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0006095

Wij zijn voor onze opdrachtgever in Zutphen op zoek naar een Franstalige Customer Service Medewerker voor de Customer Service afdeling. Het betreft een functie waar jij een belangrijke spil bent voor de Franstalige markt van deze organisatie. Als Customer Service Medewerker ben jij een belangrijke schakel in het contact met de klant. Jij weet als geen ander wat de klant nodig heeft en draagt zorg van A tot Z voor de aanvragen.

Binnen deze functie ga jij de volgende uitdagingen aan:

  • Je bent het aanspreekpunt voor distributeur en eindgebruikers en belangrijk in de binnendienst
  • Jij vindt het leuk om zaken te doen in de B2B markt
  • Het zorgdragen voor het aannemen van orders en deze zorgvuldig verwerken in een ERP-systeem
  • Ook ben jij belangrijk in de backoffice door opvolging te geven aan de orders en de klant te voorzien van de juiste informatie (prijzen, levertijden etc.)
  • Je kan handelen in het belang van de klant om ook klachten om te draaien naar een kans en uitdaging
  • Onderhouden van duurzame relaties van de klanten

Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten die naast een positieve instelling beschikken over het volgende:

  • Een uitstekende beheersing van de Franse en Engelse taal
  • Je hebt affiniteit met een ERP systeem of een vergelijkbaar systeem
  • Bij voorkeur heb je al ervaring opgedaan in een internationale commerciële functie
  • Je bent capabel in het werken met het office pakket
  • Je hebt een geldig rijbewijs en bij voorkeur ook eigen vervoer
  • Bij voorkeur woon je in de regio Eerbeek, Zutphen, Arnhem, Deventer en Apeldoorn

Onze opdrachtgever uit Zutphen is al geruime tijd een betrouwbare partner op meer dan 1 miljoen klantlocaties. Dit bedrijf is wereldwijd marktleider in water-, hygiëne- en energieoplossingen & -diensten die de mens en vitale grondstoffen beschermen.

Een prettige werksfeer in een informeel internationaal bedrijf in de omgeving Zutphen. Een salaris dat passend is voor de functie en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het betreft een voltijd functie als is er ook de mogelijkheid om een andere contractduur dan fulltime af te stemmen.

Bij goed functioneren maak jij kans op een vaste baan/ vast dienstverband.