Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Customer Service met Franse taalbeheersing

Start People Boxtel

Standplaats
Geldrop
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1298003845

In deze veelzijdige full time functie ben jij de spil tussen onze klanten en de organisatie. Jij zorgt ervoor dat orders correct verwerkt worden en de wensen van de klant op de juiste manier vertaald worden. Je informeert over artikel-, prijs- en voorraadinformatie, adviseert klanten over onze producten en zorgt voor passende oplossingen in geval van klachten of problemen. Je stelt offertes op, verzorgt orderbevestigingen, verzorgt verschillende (export)documenten en zorgt voor een goede en tijdige follow-up.

Jij begrijpt hoe belangrijk een tevreden klant is. Daarom bewaak jij levertijden, stem je alle benodigde zaken af voor een snelle en succesvolle levering en zorgt ervoor dat alle betrokken partijen (intern en extern) over de juiste informatie beschikken. Ook voor het (administratief) afhandelen van klachten kunnen ze bij jou terecht.

Natuurlijk ben je pro-actief en toon je initiatief. Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Door jouw enorme inzet, flexibiliteit en klantgerichtheid onderscheid jij je van andere Customer Service Medewerkers. Daarnaast werk je zelfstandig en doelgericht en de klant is voor jou altijd koning! Je hebt oog voor commerciële kansen en werkt nauw samen met de collega’s in de buitendienst. Onze opdrachtgever verkoopt haar producten ook internationaal. Daarom zijn we op zoek naar kandidaten die naast de Nederlandse taal ook de Franse taal beheersen in woord en geschrift. Heb je MBO+ niveau en een aantal jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie? Dan zou dit wel eens jouw perfecte baan kunnen zijn. Ervaring met exportdocumentatie zou helemaal perfect zijn, maar is geen must. De voorkeur gaat uit naar een kandidaten die structureel 40 uur per week willen werken, maar ook 32 uur of 36 uur is bespreekbaar, minder helaas niet.

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen en produceren van kwalitatieve badkamerproducten, die eenvoudig te installeren zijn. Ze streeft naar een marktpositie in de top tien van grootste spelers in Europa op basis van sterke merken, innovatief design en intensieve samenwerking met business partners.

Een uitdagende fulltime functie met inhoud waarbinnen jouw ervaring echt tot z’n recht komt, bij een markt leidende speler op de badkamerartikelen- en sanitairmarkt, met grote ambities. Verder kun je rekenen op:

  • Een goed marktconform salaris tussen € 2300 – en € 2900 bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • 25 vakantiedagen, ADV-regeling, reiskostenvergoeding en doorbetaling bij feestdagen;
  • Een dagdienst functie van 08.00 – 17.00 uur;
  • Alle ruimte voor inventiviteit en persoonlijke ontwikkeling;
  • Goede mogelijkheden voor een contract voor onbepaalde tijd op termijn;
  • En natuurlijk enthousiaste collega’s!

Tot eind 2019 is de standplaats van deze functie gevestigd in Geldrop. In het eerste kwartaal van 2020 zal de organisatie verhuizen naar de regio 's-Hertogenbosch / Den Bosch / Zaltbommel. In de selectie is het van groot belang dat je na de verhuizing mee wilt en kan naar de nieuwe locatieplaats.