Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Enthousiaste klantenservice medewerkers (ook starters),

Start People Inhouse Services - Zwolle Expres DHL

Standplaats
Arnhem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1206009239

DHL Express is een echte wereldspeler in de logistiek. Wil jij werken bij deze grote internationaal bedrijf die gaat voor tevreden medewerkers en uitstekende begeleiding? En wil jij jouw passie voor klantcontact delen in een enthousiast team? Lees dan snel verder!

Samen met jouw behulpzame en gedreven collega’s, zorg jij voor tevreden klanten. Dagelijks bellen klanten van DHL Express naar de Frontline/klantenservice met vragen over hun zending. Jij informeert en adviseert de klant over de status van de zending, levertijd, tarieven en mogelijkheden bij DHL Express. Je handelt zoveel mogelijk issues en klachten zelf af en voor complexe problemen stel je een dossier op voor jouw collega van de Backline. Tevens maak je boekingen aan voor zendingen die de hele wereld over gaan. Je vraagt de benodigde informatie om te zorgen dat de zending goed en snel aankomt bij de ontvanger. Verkoopsignalen laat je tevens niet onbenut. Door jouw heldere en prettige communicatie zorg jij dat de klanten tevreden terugkijken op hun contact met de klantenservice van DHL Express.

Hoe ziet een werkdag er uit?
Je begint de dag met een kopje koffie, terwijl je de computer opstart. Klaar voor weer een nieuwe dag! Met je headset op verwerk je inkomende gesprekken. Je bent benieuwd waar je je klanten vandaag mee kunt helpen. Elk gesprek is weer anders en dit geeft jou elke keer weer energie. Het ene moment geef je informatie over het verzenden van cosmetica richting Indonesië, het andere moment controleer je wanneer een klant haar kleding vanuit China mag ontvangen. Het ene gesprek in het Nederlands, het volgende in het Engels... Kan allemaal! Daarnaast geef je verkoopsignalen door aan de Salesafdeling. Lang leve de systemen waar we alles kunnen opzoeken en controleren! Kom je er even niet uit of moet er meer uitgezocht worden? Geen probleem, je start een dossier op voor je collega’s van achterliggende afdelingen, zij gaan er verder mee aan de slag. Jouw hulp, stem en effort zullen de klanten onthouden. Zodra het gesprek beëindigd is, rond je eventueel nog wat administratieve zaken af en dan ben je weer klaar voor het volgende gesprek!

Voor deze functie is DHL Express Arnhem op zoek naar een gedreven en communicatief vaardige medewerker. Jij maakt informatie snel eigen en weet binnen no-time hoe het reilt en zeilt binnen de organisatie.

  • Ervaring met klantcontact (bijv. horeca, detailhandel e.d.). Geen ervaring? Overtuig ons met jouw motivatie!
  • Ervaring in een klantenservicefunctie is een pré, geen eis.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Commercieel ingesteld.
  • Enthousiaste instelling.
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels;

DHL Express vervoert van deur tot deur in meer dan 220 landen en gebieden. Sinds 2013 mag DHL zich wereldwijd marktleider noemen op het gebied van internationale expresbezorging en logistiek.

DHL Express heeft de 8eplek veroverd op de lijst van 25 werkgevers wereldwijd, die samengesteld wordt door Great Place to Work® en FORTUNE. Deze 25 werkgevers vallen op doordat ze investeren in medewerkers, een cultuur weten te creëren die motiveert en betrokkenheid bevorderd en die talenten aantrekkelijke ontwikkelingsmogelijkheden bieden.

Werken op een klantcontact onderdeel van DHL betekent werken met enthousiaste en gedreven collega’s. Deze collega’s hebben allen de passie voor klantcontact en willen goede service verlenen aan de klanten van DHL. Ze helpen elkaar graag verder. Naast hard werken is er regelmatig tijd voor een praatje met jouw collega’s. Met veel humor wordt er samen een fijne werkdag van gemaakt. Ook gezamenlijke activiteiten met je team of afdeling vinden regelmatig plaats

  • Fulltime baan voor 32 -40 uur per week of parttime voor 20-24 of 24-32 uur (min-max, afhankelijk van de drukte);
  • Startdatum: 3 oktober 2019
  • Werktijden maandag t/m vrijdag 08.00 – 19.00 uur en zaterdag tussen 09.00 uur - 14.00 uur. Je hebt drie van de vier weken een vast rooster, in de vierde weken kun je binnen de gehele openingstijden worden ingepland.
  • Een uitdagende baan met kans voor onbepaalde tijd (tijdelijke beschikbaarheid tot begin 2020 is ook bespreekbaar)
  • Een bruto uurloon van € 12,01 (uurloon is vanaf 21 jr en ouder), per 1 december €12,22.
  • Een leuke bonusregeling;
  • Mooie toeslagenregeling tijdens avonduren (na 18:00 uur) en op zaterdag;
  • Reiskostenvergoeding tot max. 30 km enkele reis;
  • Goede coaching en uitgebreide training.