Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Facilitaire medewerker, huismeester

Start People Den Haag XL

Standplaats
Den Haag
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Financieel
Vacaturenummer
1AV0014238

Wij zijn op zoek naar handige Harry of Hetty, een nieuwe frisse wind in het team ter vervanging van ziekte.

Ben jij een echte duizendpoot en ken je alle facilitaire bedrijfsprocessen uit je duimpje? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze klant in Den haag zijn wij op zoek naar een ware facilitair medewerker die van aanpakken houdt. Zo ben jij dé aanspreekpunt voor veel collega's binnen de diverse afdelingen van onze opdrachtgever. Maar behoren ook het signaleren en verhelpen van eerste lijnstoringen tot jouw dagelijkse takenpakket. Jij bent de uitgerekend persoon die de meest irriterende en vervelende storingen voor onze medewerkers voorkomen! Ook het uitlezen van de Facilities Service Desk en behandelen van reparatie verzoeken zijn je dagelijkse bezigheid.

Even een korte takenlijst;

  • Uitvoeren van kleine eerstelijns storingen binnen het facilitaire werkgebied
  • Het vooraf aanzetten en testen van de communicatieapparatuur zoals alle audiovisuele middelen (beamers, computers, geluidsinstallaties enz.)
  • Het verzorgen van de interne postvoorziening verzamelt en verwerkt aangeleverde post en goederen binnen het team
  • Controlerondes lopen door het gehele gebouw lettend op verlichting, afvalcontainers legen, onvolkomenheden en eventuele lekkages en dit direct oplossen of actie naar objectleider nemen
  • Het beschikbaar zijn voor het verhuizen, en verzorgen van het meubilair in kantoren
  • Het schoonhouden van de (onbemande) onderstations/hulpketelhuizen
  • Het verzorgen aanvullen en beheren van de kantoorartikelen in printerruimtes
  • Informatieborden ophangen en voorzien van de benodigde advertenties en posters, verdelen van informatiematerialen
  • Het schoonmaken van de poolauto’s en de Facilitaire wagens
  • Sleutelregistratie en sleutelbeheer

Kortom; geen dag is hetzelfde!

Zaterdag werken is een must, reparaties kunnen namelijk ook buiten werktijden plaatsvinden. De werklocatie is gelegen in Den Haag en is prima bereikbaar vanuit, Rotterdam, Dordrecht, Zoetermeer en Delft.

  • Jij hebt een Rijbewijs B en VCA certificaat
  • Jij hebt minimaal MBO 4 werk- denkniveau
  • Je bent accuraat en betrouwbaar
  • Techniek heeft voor jou geen geheimen
  • Iemand die ook leuk vindt om het spel te spelen en problemen voortijdig kan signaleren
  • Iemand die er helemaal boven op zit en snapt dat elke minuut telt.
  • Iemand die technisch onderlegd is, met Tool organizer kan werken en flexibel.
  • Een gezellige duizendpoot die van aanpakken houdt
  • Leergierig en enthousiasme; dat zijn jouw kern eigenschappen
  • Jij snapt het werk en gaat ervoor!
  • Je voelt je als een vis in een vijver als het gaat om techniek
  • Jij ziet overal kansen en potentie in!

De opdrachtgever faciliteert zowel kantoren evenals de technische installaties (niet-proces gerelateerde installaties), van airco tot lift-installaties. Zij faciliteren ook alle onderstations en/of hulpketelhuizen binnen de organisatie. Ook faciliteren zij alle afdelingen van technische dienst tot de schoonmaakafdeling.

Binnen de organisatie werken zij ook met een veiligwerkprocedure, met de benodigde werkvergunningen. Hiermee borgen zij het veilig uitvoeren van werkzaamheden.

  • Urengarantie van min. 27 uur per week.
  • Een goed salaris; max. €14,85 bruto per uur
  • Reiskosten worden vergoed
  • Gunstige werktijden;; 08.00-17.00 uur
  • Weekend- en avondtoeslag
  • Projectcontract; tijdelijke dienstverband voor 3 maanden
  • Een fijne werkomgeving met een informele sfeer. Een heerlijke ons-kent-ons sfeer.
  • Mogelijkheden genoeg als de motivatie er is!
  • Dé gezelligste StartPeople contactpersonen in Zuid Holland