Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Financieel administratief medewerker

Start People 's-Hertogenbosch

Standplaats
Rosmalen
Opleiding
MBO
Vakgebied
Financieel
Vacaturenummer
1AV0064766

Ben jij analytisch sterk? Vind jij het fijn om voor meerdere onderdelen te werken? Ben jij 24 uur per week beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

Je komt te werken bij een echt familiebedrijf in Rosmalen en de functie is ter uitbreiding van het team. Je werkt voor diverse vennootschappen binnen de groep en deze bezoek je ook regelmatig. Vandaar dat je 1 tot 1,5 dag per week in Woerden werkt. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor veel verschillende taken, zoals:

  • Maken van jaarrekeningen en maandrapportages;
  • Fiscale aangiften (bijvoorbeeld BTW en intracommunautaire leveringen);
  • Salaris- en Personeelsadministratie, pensioenen, verzekeringspolissen (inclusief schadebeheer);
  • Bewaken en beoordelen kredietwaardigheid van klanten, inclusief debiteurenbeheer;
  • Beheren, coderen, controleren en inboeken van de inkoopfacturen en het bewaken hiervan;
  • Verrichten en analyseren van grootboekmutaties;
  • Verzorgen van de bankadministratie en kas;
  • Controleren op juistheid en voorbereiden van fiattering van betalingen en het uitvoeren hiervan.

We zijn op zoek naar een kandidaat met minimaal MBO+ / HBO opleiding (HBO denkniveau) en een aantal jaar relevante werkervaring.
Kun jij onderstaande punten afvinken?

  • Goed overweg kunnen met het MS office pakket (kennis hebben van Unit4 en Syntess is een pré);
  • Een flexibele klantgerichte instelling;
  • In het bezit van rijbewijs B om de verschillende onderdelen te bezoeken;
  • Je hebt een analytisch vermogen, waardoor je cijfers goed kunt vertalen;
  • Je bent gedreven, proactief en een echte teamplayer.

Een totaalleverancier van bedrijfscommunicatiesystemen en telematica-oplossingen; gespecialiseerd in het totale pakket van telematica, networking, telecom en diverse speciale video- en datatoepassingen tot netwerk gerelateerde ICT.

De standplaats voor deze functie is Rosmalen en dat is goed bereikbaar vanuit Den Bosch, Oss en Uden.
Daarnaast ben je 1 tot 1,5 per week in Woerden om voor de locatie daar de administratie te verzorgen.

We bieden een parttime functie van 24 uur per week; werkdagen en tijden in overleg. De functie is voor onbepaalde tijd en een vast dienstverband hoort uiteindelijk bij de mogelijkheden!

  • Salaris ligt tussen de € 2800,- en € 3500,- o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring;
  • Een uitdagende en veelzijdige functie, waarbij de tijd voorbij vliegt
  • De mogelijkheid voor het volgen van trainingen
  • Contract voor bepaalde tijd met de intentie tot onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid