Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

 

 


Financieel analist (m/v)

Start People Goes

Standplaats
Goes
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1284003411

Voor een opdrachtgever in de omgeving van Goes zijn wij opzoek naar Analist subsidies die voor 32 uur per week het team komt versterken. In deze administratieve functie ben jij samen met je team verantwoordelijk voor de instroomsubsidies. Hiervoor analyseer je alle mogelijkheden op het gebied van deze subsidies.

Zo:

  • Stel je aanvragen op en voert hiervoor de administratie
  • Je draagt zorg voor de einddeclaraties ter verantwoording van de aangevraagde subsidies.

Jij blijft continu op de hoogte van actuele ontwikkelingen en leer je onder begeleiding van ervaren Analisten en de Productmanager leer je de fijne kneepjes van het vak. Jij bent samen met jouw productgroep verantwoordelijk voor de uitvoering van de afgesloten contracten. Hiervoor voor je administratieve taken uit, bewaak je de voortgang van de opdrachten en ben je verantwoordelijk voor de verwerking vanaf de start van de opdracht tot en met de uiteindelijke facturatie. In deze functie heb je veel contact met klanten, subsidieverstrekkers en ondersteun je waar nodig collega's op locatie.

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat die:

  • Beschikt over een afgeronde HBO of WO opleiding (bijvoorbeeld MER, Rechten, BE, Bedrijfskunde)
  • Beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring bij voorkeur in de financiële dienstverlening
  • Affiniteit heeft met cijfers en databasesystemen
  • Goed om kan gaan met tijdsdruk
  • Gedreven en ambitieus is

Verder:
Jij bent comminicatief vaardig, resultaatgericht en sterk in teamverband. Daarnaast beschik je over organisatievermogen en ga je nauwkeurig te werk.

Onze opdrachtgever ondersteunt organisaties op het gebied van subsidies en besparingen voor personeels- en arbeidskosten. Dit doen ze met name door de deuren te openen naar subsidies en onderzoek te doen naar besparingsmogelijkheden. Zij ondersteunen klanten bij het aanvragen, administreren en het beheren van verschillende subsidies.

Door niet alleen te luisteren naar de klanten, maar ook naar de markt en collega’s, ontwikkelt het bedrijf producten en diensten. De organisatie vind het erg belangrijk om te blijven investeren in medewerker, zodat zij zich (persoon) kunnen ontwikkelen en professionaliseren. Zo kunnen zij als één team er voor zorgen dat klanten kunnen doen waar zij goed in zijn!

Onze relatie biedt een fulltime functie voor 32 uur in de week. Bij juiste geschiktheid gebleken biedt onze opdrachtgever de mogelijkheid tot een vaste aanstelling. Je komt terrecht in een open werksfeer met leuke, enthousiaste collega's, jonge collega's. In deze omgeving krijg je de mogelijkheid te leren en jezelf te kunnen ontwikkelen. Tot slot biedt onze opdrachtgever goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, een marktconform salaris, flexibele werktijden, een intern inwerkprogramma en een training on-the-job!