Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Front-office medewerker GVB

Start People Amsterdam XL

Standplaats
Amsterdam
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
6498004647

In deze functie als frontoffice medewerker sta jij dagelijks de reizigers te woord van het GVB. Je helpt hen op weg met vragen, advies en het verkoop van kaartjes! Als baliemedewerker verleen jij een uitstekende service. Daarnaast vind je het als baliemedewerker leuk om de reizigers meer informatie te geven over de stad! Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder voor de gehele functie van medewerker service & tickets bij het GVB in de gemeente Amsterdam!

Wat ga jij als baliemedewerker doen?

In deze functie sta jij de reizigers van het GVB dagelijks te woord. Dit doe jij samen met je team van collega's achter de verschillende balies. Als servicegerichte baliemedewerker wil jij de reizigers van Amsterdam zo goed mogelijk te bedienen. Dit doe jij door het verkopen van kaartjes, vervoersbewijzen, het verstrekken van de juiste reisinformatie en het geven van reisadvies. Als baliemedewerker weet jij als geen ander hoe je de reizigers van het GVB te woord staat en op weg helpt!

Wat zullen jouw kerntaken zijn:

  • het verkopen van de juiste vervoersbewijzen;
  • het verlenen van de juiste reisinformatie ;
  • het verstrekken van advies over de beste routes in Amsterdam;
  • het te woord staan van reizigers bij vragen en klachten
  • het verkopen en afsluiten van ov-producten
  • een stukje informatievoorziening over de stad Amsterdam!

Tijdens het inwerktraject krijg jij ruime productkennis om de reiziger zo goed mogelijk op weg te helpen. Tevens verricht je het beheer en de administratie van het depot en ben jij verantwoordelijk voor het beheer van je eigen loketvoorraad en het openen en sluiten van de vestiging. Daarbij heb je enkele administratieve afhandelingen bij het verkopen van ov-producten.

Wij zijn op zoek naar een medewerker met relevante werkervaring. Je beschikt over een uitstekende rekenvaardigheid, hebt administratief inzicht en leert snel! Daarnaast ben je samenwerkingsgericht en leer je snel. Je beheert de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal voldoende om de reiziger goed op weg te helpen.

Je bent daarnaast bereid om flexibel ingeroosterd te worden. Voor jou is het werken van afwisselende diensten van 4,6,7 of 8 uur verspreid over 5 werkdagen geen probleem. De werkdagen zijn maandag tot en met zondag. Het werkrooster wordt een week van tevoren bekend gemaakt!

daarnaast ben jij:

  • klantgericht, hospitality zit in jouw bloed!
  • oplossingsgericht
  • betrouwbaar
  • een goede gastvrouw of gastheer!
  • Je beschikt over MBO4 opleidingsniveau en werkervaring

Hoe ziet werken bij het GVB in Amsterdam eruit?

De afdeling service & tickets maakt deel uit van de afdeling Verkoop en Service en functioneert als eerste aanspreekpunt voor de reizigers in Amsterdam! Er zijn namelijk vier locaties namelijk Amsterdam Noord, Amsterdam Zuid, Amsterdam Centraal en Bijlmer Arena. Aan de balies worden ov-producten verkocht. Hierbij kan je denken aan dagkaarten en maand- en jaarabonnementen. In deze functie zit je fysiek achter de balie en sta jij dagelijks in contact met de reizigers en toeristen van de stad!

De functie is ingestoken voor onbepaalde tijd. Hierbij geldt dat je bij goed presteren kan blijven voor een langere tijd! De functie loopt via het uitzendbureau. De functie is parttime te vervullen vanaf 24 uur in de week! In deze functie ben jij veel en flexibel inzetbaar! De werktijden van deze functie liggen tussen 07:00 in de ochtend en 21:30 in de avond. Het salaris voor deze functie ligt op € 12,62 bruto per uur.

Heb je interesse? Reageer dan snel! De start van de functie ligt op 23 september aanstaande!