Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Frontoffice Mw Burgerzaken (Parttime)

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0004969

Je werkt voor de afdeling Dienstverlening, waaraan voornamelijk publiekgerichte taken zijn opgedragen. Je taakveld betreft het verstrekken van paspoorten, id-kaarten en rijbewijzen en het verstrekken van informatie over producten en diensten van de afdeling. Je raadpleegd hiervoor de GBA.

Je werkt per week gemiddeld 24 uur. Werkdagen zijn (iig) dinsdag en vrijdag.
Openingstijden: ma-wo-vr van 8.45 - 17.00; op di 7.45 - 20.00 en op do 11.45 - 20.00 uur. Je werkt één of twee avonden per week (tot 20.00 uur). Je zal ongeveer 1x per week op de lokatie Vleuten werken.
Je volgt een inwerkprogramma, deze duurt ws 3 weken en het kan zijn dat je gedurende deze weken gevraagd wordt wat meer uren te werken.

Het start salaris (wanneer je geen ervaring hebt) is 11,28 euro bruto per uur, na 13 weken wordt dit met 1 trede verhoogd.
Reiskosten worden vanaf 4 tot 60 km gedeeltelijk vergoed.

1 jaar recente, relevante werkervaring (bijvoorkeur bij een gemeente)
Je beschikt over HBO werk/denk niveau
Kan goed overweg met diverse computersystemen (Key2Burgerzaken)
Verder ben je enthousiast, klantgericht, kun je samenwerken, integer, stressbestendig en flexibel.

Een Gemeentelijke organisatie in Midden Nederland (Regio Utrecht)
Utrecht is een stad en gemeente in Nederland en de hoofdstad van de provincie Utrecht. Met 352.795 inwoners (1 januari 2019) is Utrecht de vierde stad van Nederland naar inwonertal. De stad bevindt zich in de Randstad en is centraal gelegen op een knooppunt van wegen, spoorwegen en waterwegen, waardoor het een toonaangevende beurzen- en conferentiestad is en het hardst groeiende economische centrum - vooral in de dienstensector - van zowel de Randstad als Nederland.

  • Een kans om werkervaring op te doen bij een van de grootste gemeentes van Nederland
  • Te werken in een groot en gezellig team met een grote diversiteit aan mensen.
  • Toegang tot ons online trainings platform Goodhabitz