Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

HR Medewerker Start People XL

Start People Algemeen

Standplaats
Venlo
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0044989

Wil jij als HR medewerker binnen uitzendbureau Start People mensen helpen bij het vinden van een baan in de omgeving Venlo én daarbij zorgen voor een tevreden klant? Mensen verbinden aan werk! Dat is wat wij doen en waar we bij Start People Venlo succesvol in zijn.
Wanneer je werkt als HR medewerker binnen een uitzendbureau ook wel inhouse intercedent genoemd, ben jij van enorme toegevoegde waarde. Jij helpt potentiële kandidaten aan werk. Hiermee zorg je ervoor dat je klant beschikt over voldoende personeel. Dit heeft als gevolg dat je er aan de andere kant mede voor zorgt dat je klant succesvol kan zijn in het draaien van hun business. Jij, als mensen-mens vindt het fantastisch om dagelijks met collega's, uitzendkrachten en klanten te schakelen. Maar ook het commerciële aspect aan deze functie, maakt jou enthousiast. Als intercedent ben jij dus van alle markten thuis.

Als inhouse intercedent werk je in de omgeving van Venlo bij één van onze klanten op locatie. Hierbij beschik je over een divers takenpakket:

  • Je werft een hoog volume kandidaten voor jouw klant.
  • Je voert sollicitatiegesprekken met kandidaten om een goede match te maken.
  • Je zorgt ervoor dat de personeelsplanning van je klant gevuld is zodat hun processen zorgeloos kunnen doorlopen.
  • Je zorgt voor een goede afhandeling van de administratie wanneer de kandidaat aan het werk gaat bij jouw klant. Denk hierbij aan het aanmaken van contracten, het bijhouden van een correct personeelsdossier en zorgen dat je flexkrachten tijdig hun salaris ontvangen.
  • Je bent regelmatig in overleg met je klant over hun personeelsplanning en de kwaliteit van de flexkrachten.
  • Je helpt flexkrachten bij het beantwoorden van hun vragen
  • Je voert beoordelingsgesprekken.
    Kortom. Dagelijks heb jij veel persoonlijk contact met zowel klant als kandidaten en flexkrachten.

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een achtergrond in een commerciële werkomgeving of HR, wat maakt dat klantcontact voor jou niet onbekend is;
  • Je haalt energie uit menselijk contact (klant/flex);
  • Je kunt snel schakelen en weet goed om te gaan met adhoc situaties;
  • Je bent assertief ingesteld en waakt over je eigen planning;
  • Je bent ondernemend en denkt in oplossingen en kansen;
  • Je bent fulltime beschikbaar (40 uur)
  • Je beschikt over eigen vervoer om op locatie van de klant te komen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal op goed niveau in spreken en schrijven;
  • Je beheerst de Engelse en Duitse taal in spreken of je bent bereid om dit op korte termijn te leren;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een representatief voorkomen, want jij bent het visitekaartje voor Start People.

Natuurlijk ben jij gewoon jezelf, want dat vinden wij het aller belangrijkste! Als je ondernemend bent, makkelijk en duidelijk communiceert, ‘out of the box’ kunt denken en weet vol te houden, ook op de momenten dat het resultaat wat moeilijker te behalen valt, dan past dit werk helemaal bij jou!

Mensen verbinden aan werk! Dat is wat wij doen, waar onze kracht ligt en waar we succesvol in zijn.
Bij Start People zijn we zowel mens als resultaatgericht en hebben we een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit maakt ons succesvol en onderscheidend ten opzichte van andere bureaus binnen de branche. Binnen Start People hechten wij ook veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers als onze flexkrachten. Wanneer jij bij ons werkt mag jij elk jaar aan de slag met een eigen jaarplan. Hierbij sta jij aan het roer en bepaal jij waar jij je ontwikkeling op in gaat zetten. We kijken continu waar jouw behoefte ligt en hoe we daar als organisatie aan kunnen bijdragen.
Start People, onderdeel van USG People is het tweede grootste bureau binnen de arbeidsbemiddeling. Ons motto is “Werk creëert waarde voor iedereen” Onze inhouse dienstverlening focust zich in de omgeving van Venlo met name op de productie en de logistieke branche. Denk hierbij aan het leveren van productiemedewerkers, operators, magazijnmedewerkers en heftruckchauffeurs. Deze functies zijn cruciaal binnen de processen van onze klanten. Deze mensen zijn de kern van het bedrijf. Zonder hen geen succes! Wij zetten daarom standaard in op een langdurige arbeidsrelatie!
Binnen Start People hechten wij ook veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers als onze flexkrachten. Wanneer jij bij ons werkt mag jij elk jaar aan de slag met een eigen jaarplan. Hierbij sta jij aan het roer en bepaal jij waar jij je ontwikkeling op in gaat zetten. We kijken continu waar jouw behoefte ligt en hoe we daar als organisatie aan kunnen bijdragen.

Als inhouse intercedent bij Start People krijg jij een uitdagende baan en is persoonlijke groei gegarandeerd. Geen dag is hetzelfde en je schakelt continu tussen de verschillende rollen van planner, recruiter, & relatiebeheerder. Start People is jou dankbaar en daarom krijg jij hiervoor het volgende terug:

  • Een full time baan op basis van 40 uur per week;
  • Werken binnen een klein team van gedreven en ervaren collega's;
  • Een startsalaris tussen de €2147,- en €2500,- bruto per maand, afhankelijk van je werkervaring;
  • Na een tijdelijk dienstverband maak jij kans op een vast dienstverband;
  • Een inwerktraject waarbij je toegang hebt tot een vaste trainer en diverse trainingen;
  • Je wordt gekoppeld aan een jobcoach die 4-6 maanden bij jou is aangesloten om jou te helpen in je ontwikkeling;
  • Je ontvangt elke maand een persoonlijk budget van 6% bovenop je maandloon waarbij je zelf kunt kiezen waaraan je dit wilt gaan uitgeven. Denk aan: een extra uitkering in geld, extra verlofdagen, het kopen van een fiets of een vergoeding van je sport abonnement.