Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

HR Servicemedewerker

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleiding
MBO 3/4
Vakgebied
HR
Vacaturenummer
1AV0050414

In verband met ziektevervanging zoeken wij voor de komende 8 tot 12 maanden een ervaren nieuwe collega die ons wil helpen bij het uitvoeren van onze taken. Sta jij bekend als die efficiënte, klantvriendelijke en doelgerichte HR-collega die zaken correct afhandelt? Dan ben je van harte welkom in ons team HR&O Service!

HR&O Servicemedewerker
Als HR Servicemedewerker biedt je eerstelijns ondersteuning aan alle medewerkers en werk je volgens het click-call (incidenteel face) principe. Het face-to-face contact is incidenteel en vindt alleen plaats zodra digitale ondersteuning door de complexiteit of (individuele) problematiek niet het juiste kanaal is. Indien jij signaleert dat er specialistische expertise nodig is, schakel je ondersteuning in van de ‘tweede lijn’. Dit zijn HR-experts zoals arbo-specialisten, HR adviseurs of recruiters, maar ook functioneel beheerders van het HR systeem.

Team HR Service
Het team HR&O Service is 1 van de drie teams van de afdeling HR&O. Het team levert een structurele bijdrage aan de realisatie van de bedrijfsdoelen door een efficiëntere en effectievere inrichting van de HR informatie, systemen en processen wat bijdraagt aan het creëren van een doelmatige en effectieve organisatie.
De HR Servicedesk van HR Service is een single point of contact voor alle gebruikers die gebruik maken van de diensten van HR&O, en voor operationele vragen van de collega’s. Je werkt nauw samen met de collega`s uit de andere twee teams, te weten Beleid & Organisatieontwikkeling en Advies.

Impact & verbetering
Als HR&O Servicemedewerker heb je een baan met impact; je levert namelijk een structurele bijdrage aan de realisatie van de bedrijfsdoelen. Door een efficiënte en effectieve inrichting van de HR informatie, systemen en processen draag jij, samen met je collega`s bij aan het creëren van een doelmatige en effectieve organisatie. Jouw bijdrage maakt dat het COA als een goede werkgever wordt ervaren en onze collega`s hebben ons werk dan ook beloont met een
klanttevredenheidscijfer van 7,6! Een cijfer waar wij trots op zijn, maar die ook ruimte laat voor verbetering.

Uitdagingen
Tot jouw taken behoren onder meer: het beantwoorden (telefonisch, mail) vragen op het HR domein, je helpt en begeleidt managers bij het uitvoeren van hun HR taken, je signaleert gewenste of noodzakelijke aanpassingen in de processen. Je bent verantwoordelijk voor de digitale HR processen en -administratie, het onderhouden en vullen van (digitale) personeelsdossiers, je werkt (concept) correspondentie en rapportages uit. Je start digitale personeelsmutaties op en controleert en bewaakt de termijnen en deadlines. Je signaleert bijzondere situaties en ontwikkelingen. Je gaat werken met de systemen: VX, Corsa, Plusport en SAP/HR.

De HR&O servicemedewerker die wij zoeken herkent zich in het volgende profiel

  • Je hebt een MBO+/ HBO werk- en denk niveau bij voorkeur richting P&O of HRM
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een rol waarin genoemde taken van HR aan bod komen
  • Je hebt ruime ervaring/kennis van het HR proces en HR systemen
  • Je hebt een proactieve en flexibele houding en signaleert vroegtijdig knelpunten die je bijstuurt en/of oplost
  • Je kunt goed prioriteiten stellen, bent stressbestendig
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent sterk administratief onderlegd met een stevige persoonlijkheid die initiatief toont.
  • Je schakelt snel en je bent servicegericht

Bij het COA vangen we sinds 1994 asielzoekers op in opvangcentra. In onze opvangcentra bieden we hen basisvoorzieningen en begeleiding naar hun toekomst in Nederland of daarbuiten. Onze organisatie is altijd in beweging. Meebewegen met de (politieke) realiteit en samen inspelen op kansen zit in onze genen. Bij ons werk je samen met collega’s uit diverse disciplines aan de opvang en begeleiding van asielzoekers uit allerlei culturen en met diverse achtergronden. Wij bieden je een veelzijdig en afwisselend takenpakket en vragen van jou zelfstandigheid. Je krijgt veel vrijheid voor eigen inbreng en wij waarderen initiatieven die ons werk beter maken. Je krijgt van ons volop de ruimte en begeleiding om jezelf te ontwikkelen. Denk aan het volgen van een opleiding, waardoor je nog beter kunt functioneren in je huidige functie of kunt doorgroeien.

De standplaats voor deze functie is Den Haag, Op dit moment is thuis werken echter de norm.

  • Een werkweek van 32-36 uur (parttime of fulltime) binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen €18,17 - €22,41 (€2834-€3495 per maand) (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband
  • Het COA vergoedt een gedeelte van jouw reiskosten, vraag hierover na bij de afdeling Recruitment;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen dé opvangorganisatie die zorgt voor probleemloze opvang van asielzoekers;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);