Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Inside sales medewerker NL/EN/FR

Start People Tiel

Standplaats
Tiel
Opleiding
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1215003712

Binnen de functie inside sales medewerker voor de Belgische markt, ben jij verantwoordelijk voor het proactief beheren van klantaccounts, het stimuleren van marktpenetratie, het versnellen van de omzetgroei en het overschrijden van toegewezen verkoopdoelen in een toegewezen verkoopgebied. Jij als binnendienstmedewerker moet snel klantrapporten kunnen opbouwen, vertrouwen vestigen en geloofwaardigheid verdienen door een adviserende verkoopstijl, waardoor er kansen en successen worden opgebouwd.

  • Je doel is om maandelijkse verkoop- en kwartaaldoelstellingen te behalen en te overschrijden;
  • Samen willen werken aan KPI's, met dagelijkse ondersteuning van het management;
  • Jij hebt contact met prospecten en klanten en daagt deze uit via telefoon / e-mail, om verkoopkansen te identificeren.
  • Jij voert een consultatieve verkoopstrategie uit met de huiselijke methode voor verkoop van oplossingen;
  • Je gebruikt trechterbeheerpraktijken om de kans op slagen te vergroten;
  • Jij vult en onderhoud hoge normen voor gegevensintegriteit in sales;
  • Jij beheert de afhandeling van inkomende vragen van klanten en geeft snelle, accurate antwoorden;
  • Jij maakt indien nodig klantoffertes, waarbij zo nodig kortingen en cross-selling of up-selling wordt geminimaliseerd;
  • Jij verzameld en verstrekt constructieve feedback aan het management om een ¿¿voortdurende verbetering van de interne verkoopprocessen te bewerkstelligen;
  • Jij werkt samen met andere binnendienstmedewerkers;
  • Soms kan het voorkomen dat je ook moet communiceren met het buitenteam en andere afdelingen, om gebruik te maken van de beste middelen om elke kansen te creëren.

  • Je hebt een hoog niveau van mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans;
  • Je spreekt/schrijft zakelijk Engels;
  • Je hebt 3 jaar ervaring binnen de zakelijke dienstverlening;
  • Jij bent een kei in cross-selling en up-selling;
  • Je hebt ervaring met het gebruik van Customer Relationshiphop Management (CRM) -software met als voorkeur ervaring met salesforce.com;
  • Jij bent een kei in tijdmanagement en hebt organisatorische vaardigheden;
  • Daarbij heb jij een goede verbale en schriftelijke communicatie;
  • Je bent vaardig in ondervragingstechnieken om nieuwe verkoopkansen te creëren;
  • Verder ben je gemotiveerd, ambitieus en heb je onwijs veel zin in een nieuwe uitdaging.
  • Je bent fulltime voor 40 uur beschikbaar (36-38 uur is bespreekbaar)
  • Je bent woonachtig binnen de driehoek Arnhem-Nijmegen-Utrecht.

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Start People in Tiel.
Telefonisch kan dit op 0344615363 of mailen naar tiel@startpeople.nl.

Wij bieden een afwisselende, verantwoordelijke en uitdagende vaste baan bij de marktleider op het gebied van wateranalysesystemen. Bij deze functie horen vanzelfsprekend een prima vergoeding met bonusregeling en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen en 35 verlofdagen per jaar.
Wat maakt het nog leuker om bij ons te komen werken:

  • Maandelijkse borrels
  • Jaarlijkse bbq
  • 2 x per jaar een personeelsfeest
    Bij goed functioneren uitzicht op een vastdienstverband. Je gaat deel uitmaken van een enthousiast en informeel team dat elkaar ondersteunt om gezamenlijk tot een optimaal resultaat te komen.