Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Junior Business Process Manager

Start People Enschede

Standplaats
Oldenzaal
Opleiding
HBO
Vakgebied
Automatisering/Internet
Vacaturenummer
1AV0067474

Heb jij een sterk analytisch vermogen? Ben jij continu bezig met het ontdekken van kansen en het bedenken van verbeteringen en oplossingen? Hou jij je graag bezig met het maken van analyses en heb je een sterke affiniteit om processen nog efficiënter te maken?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

In de functie van Junior Business Process Manager ondersteun je jouw collega’s van het Business Process Management Team en ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor het continu verbeteren van systemen en bedrijfsprocessen in de gehele organisatie.

Jij houdt je bezig met het analyseren, uitwerken, ondersteunen, oplossen, beheren, optimaliseren en implementeren van bedrijfsprocessen binnen iedere discipline. Je werkt overkoepelend aan projecten van A tot Z en bent de schakel tussen de organisatie, de business en IT.

In deze functie heb je veel contact met collega’s van diverse afdelingen en haal je er plezier uit om samen te werken en te streven naar een optimale informatievoorziening en een verbetering van processen en systemen. Het betreft een zelfstandige functie waarbij je samen met je manager werkt die af en toe ook onderweg zal zijn. Echter kun je wel altijd terecht bij je overige collega’s in Oldenzaal of van de andere vestigingen.

Heb je nog vragen over dit bedrijf en ben je nieuwsgierig geworden over deze vacature voor de functie Junior Business Process Manager? Sophie staat je graag te woord via 053 481 4600 (optie 3). Ben je aan het werk waardoor bellen voor jou tijdens kantooruren lastig is? Stuur ons dan gerust een whatsapp berichtje op 06 249 20 758 en wij zorgen dat je vraag snel wordt beantwoord.

  • Jij hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding of ervaring in de markt van wegtransport en logisitiek;
  • Het is belangrijk dat je goed overzicht kan bewaren, proactief kan reageren en verbaal sterk bent;
  • Een zelfstandige functie weet jij goed te vervullen en je kunt makkelijk overweg met systemen;
  • Je bent analytisch sterk, resultaatgericht en hebt een goede beheersing van de Nederlands en Engels taal;
  • Je bent oplossingsgericht, proces gedreven en houdt van hectiek en nieuwe uitdagingen.

Vanuit de vestigingen in Venlo, Hillegom en Oldenzaal biedt deze organisatie een totaaloplossing voor Europees vrachtvervoer over de weg. Dagelijks worden grote hoeveelheden goederen van elke omvang naar een groot aantal bestemmingen in Europa vervoerd. Binnen deze organistie werken 200 medewerkers, waarvan 140 binnen Operations.

Het is een sterk groeiende organisatie die volop in beweging is. Dit is terug te zien in de ontwikkeling van de medewerkers, nieuwe logistieke diensten die worden geïntroduceerd in de markt en er zijn flinke uitbreidingsinvesteringen actueel. Deze vacature is voor de vestiging in Oldenzaal waarbij je met name nauw samenwerkt met je manager. Je wordt hierbij on the job ingewerkt waarna je zelfstandig deze functie gaat vervullen. Deze opdrachtgever vindt het belangrijk om te investeren in de collegialiteit, dit doen zij door middel van zomer bbq’s of het jaarlijkse feest voor alle vestigingen.

  • Een fulltime, uitdagende baan met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, leuke uitdagingen en volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei;
  • Een salaris tussen de €2.400,- en €3.600,- bruto per maand afhankelijk van ervaring;
  • Een fulltime baan voor 40 uur per week en komt rechtstreeks in dienst van de opdrachtgever;
  • Je ontvangt een reiskosten vergoeding en standaard 22 vakantiedagen per jaar;
  • Daarnaast ontvang je een persoonlijk eigen flex budget waarmee je 13 extra vakantiedagen kunt opnemen of maandelijks je salaris kunt verhogen.

Ben je enthousiast geworden over deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact om je meer te vertellen. Neem contact op met Start People Enschede via 053-4814600, Sophie staat je graag te woord!