Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Junior Inkoper

Start People Weert

Standplaats
Heusden Gem Asten
Opleiding
MBO
Vakgebied
Techniek
Vacaturenummer
1AV0044659

Vind jij het leuk om te onderhandelen en snel te schakelen? Vind je het leuk om te communiceren met klanten en leveranciers? Is dit waar jij je in wilt gaan ontwikkelen? Lees dan snel verder!

Als fulltime Junior Inkoper ben je verantwoordelijk voor het inkopen van materialen en facilitaire diensten. Ook ben jij verantwoordelijk voor de bijbehorende administratie en communicatie daarvan. Je gaat de dagelijks werkzaamheden van jouw collega’s ondersteunen en ontzorgen. Je houdt je bezig met het inkoopproces van A tot Z.

Je gaat afspraken maken over de te leveren artikelen diensten en zorgt voor een goede/secure administratie daarvan. Een belangrijke taak is het actueel houden van contracten en inkoopgegevens in het systeem. Ook is het belangrijk dat je marktontwikkelingen volgt en hierop acteert. Je zal uiteindelijk ook taken van verkoop binnendienst op je nemen. Een functie als inkoper, volgens velen de beste kant van de onderhandelingstafel!

  • Je hebt een afgeronde (bij voorkeur technische) opleiding op MBO-niveau;
  • Je hebt goede IT vaardigheden;
  • Je hebt een onderzoekende houding en je gaat geen uitdaging uit de weg;
  • Je hebt kennis van Techniek;
  • Je hebt goede beheersing van Nederlands, Engels en Duits;
  • Je hebt interesse in het volgen van aanvullende opleidingen en trainingen;
  • Je hebt kennis of werkervaring in de tuinbouwbranche.

Werken bij de opdrachtgever staat gelijk aan werken bij een laagdrempelige organisatie waar de medewerkers veel voor elkaar en voor het bedrijf over hebben. Deze betrokkenheid geeft jou als werknemer het gevoel dat je écht onderdeel bent van het familiebedrijf. Zo staat de deur bij de directeur altijd open en wordt alles bespreekbaar gemaakt.'

Het kantoor in Heusden gem. Asten is makkelijk bereikbaar vanuit Asten, Venlo, Eindhoven en Roermond.

  • Een mooie uitdaging in een laagdrempelige organisatie;
  • Goed salaris passend bij jou ervaring en opleiding. Je kan kiezen tussen een wekelijks of 4 wekelijks uitbetaling;
  • 25 verlofdagen + 5 ATV dagen (carnaval, kerst & de dag na hemelvaart wordt voor je al ingepland);
  • Werken in een nieuw bedrijfspand met een supergaaf kantoor;
  • Goede sfeer en leuke collega's met leuke bedrijfsuitjes.