4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Juridisch Administratief Medewerker (Parttime)

Start People Den Haag Overheid

Standplaats
Haarlem
Opleiding
MBO
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0023377

Heb jij kennis van privaatrecht? Bezit jij minimaal een afgeronde administratief juridische MBO-4 diploma? En ben jij de maanden juli en augustus op zoek naar een parttime baan als administratief medewerker in Haarlem? Lees dan snel verder!

Wij zijn namelijk op zoek naar een Juridisch Administratief Medewerker voor een van onze opdrachtgevers in Haarlem. Als Juridisch Administratief Medewerker zullen je taken bestaan uit:

  • Het beoordelen van de dagvaardingen
  • Het controleren van de verstekvonnissen
  • Het juridisch inhoudelijk afwerken van de lopende zaken
  • En ben je het aanspreekpunt voor de griffiermedewerkers
  • Tevens fungeer je als griffier op de rolzitting en de huurzitting. Het liefst heb je hier ervaring mee.

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Ervaring als griffier is een pre
  • Je beheerste de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je hebt kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen
  • Je hebt kennis van privaatrecht

Competenties:

  • Je bent een echte teamspeler
  • Je kunt goed zelfstandig werken
  • Je kunt goed plannen en organiseren
  • Je bent stressbestendig
  • Je bent flexibel
  • Je bent klantgericht
  • Je bent resultaatgericht

De locatie waar je werkzaam zal zijn is in Haarlem. De organisatie waar je voor gaat werken is een grote juridische opdrachtgever. Zij hebben locaties verdeeld door heel Nederland.

  • Een werkweek van 24 uur binnen een uitdagende werkomgeving;
  • Een bruto uurloon tussen €15,43 - €20,11 (inschaling op basis van werkervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband tot 20 augustus 2020;
  • De Rijksoverheid hanteert de volgende reiskostenvergoeding: €0,06 cent per kilometer (geen parkeerkosten), €0,19 cent met de fiets en 100% OV-kosten;
  • Werken via een toonaangevende uitzendonderneming met unieke vacatures die gespecialiseerd is binnen de overheid;
  • Werken binnen een organisatie die bijdraagt aan de samenleving voor Nederland;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste Recruiters & HR-medewerkers;
  • Een opbouw van vakantiedagen naar rato;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij gratis online trainingen aan via Good Habitz;
  • Voor deze opdrachtgever is het aanvragen van een VOG noodzakelijk (deze verzorgen wij voor jou);