Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.
Momenteel is deze vervuld en worden er geen nieuwe mensen aangenomen. De vacature blijft online staan om een pool op te bouwen wanneer er weer vraag is naar nieuwe medewekers. Excuses voor het ongemak!
Voor de gemeente Sittard-Geleen zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker Klant Contact Centrum. Als medewerker KCC (klantcontact) ben jij het eerste aanspreekpunt voor de burgers. Je plant afspraken, registreert meldingen over de openbare ruimte en met behulp van een kennisbank geef jij informatie over gemeentelijke producten en diensten via de systematiek van multi-channeling (balie, telefoon, e-mail en post). Kun jij de vraag niet beantwoorden? Dan zet je deze uit bij vakspecialistische backoffices. Hierin draag jij bij aan een adequate wisselwerking en afstemming tussen het klant contact centrum en de vakafdelingen. Je bewaakt het informatieproces en denkt mee over de invulling en vormgeving van de kennisbank. Hierbij ligt momenteel de focus op het klantencontact via Social Media (Web care).
Binnen deze afwisselende functie zul je starten als callcenter medewerker. Wanneer je dit onder de knie hebt wordt je ingewerkt aan verschillende recepties waarbij jij de burgers ontvangt voor vragen, afspraken of andere zaken. Jij bent het visitekaartje van de gemeente!
Wat vragen wij van je?
Als een KCC medewerker heb je:
Als een KCC medewerker ben je:
Sittard-Geleen is met ruim 93.000 inwoners een van de grote steden van Limburg met volop kansen, een bloeiende economie voor de gemeente en de regio, een rijke historie en aantrekkelijke omgeving. We werken samen met inwoners en partners aan een gemeente waarin het goed wonen, leven, werken en ontspannen is. Onze medewerkers zijn professioneel en toegankelijk, werken flexibel en klantgericht met de blik naar buiten.
De ambtelijke organisatie bestaat uit zo’n 800 medewerkers. De taken van de organisatie zijn ondergebracht in 5 clusters: Beleid, Dienstverlening, Sociale Zaken, Ruimtelijke Projecten & Beheer en Concern. Het management van de organisatie bestaat uit een tweehoofdige directie, 4 clusterhoofden, een hoofd Concernstaf en 20 teammanagers.
Je komt te werken binnen het team KCC van de gemeente Sittard-Geleen. Bij goed functioneren betreft het een opdracht voor langere tijd en staat gedurende de periode dat je werkzaam bent persoonlijke ontwikkeling centraal.
Wat kunnen wij als Start People jou bieden?
Een klein voorbeeld van een extra als je via Start People gaat werken:
Hoe ziet onze sollicitatie procedure eruit:
Heb je interesse in bovenstaande functie neem dan snel contact met me op!
Dit mag op telefoonnummer 045 460 80 00 of stuur mij gerust een mail naar jperree@startpeople.nl