Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

KCC medewerker

Start People Heerlen XL

Standplaats
Sittard
Opleiding
HBO
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1AV0020029

Momenteel is deze vervuld en worden er geen nieuwe mensen aangenomen. De vacature blijft online staan om een pool op te bouwen wanneer er weer vraag is naar nieuwe medewekers. Excuses voor het ongemak!

Voor de gemeente Sittard-Geleen zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker Klant Contact Centrum. Als medewerker KCC (klantcontact) ben jij het eerste aanspreekpunt voor de burgers. Je plant afspraken, registreert meldingen over de openbare ruimte en met behulp van een kennisbank geef jij informatie over gemeentelijke producten en diensten via de systematiek van multi-channeling (balie, telefoon, e-mail en post). Kun jij de vraag niet beantwoorden? Dan zet je deze uit bij vakspecialistische backoffices. Hierin draag jij bij aan een adequate wisselwerking en afstemming tussen het klant contact centrum en de vakafdelingen. Je bewaakt het informatieproces en denkt mee over de invulling en vormgeving van de kennisbank. Hierbij ligt momenteel de focus op het klantencontact via Social Media (Web care).

Binnen deze afwisselende functie zul je starten als callcenter medewerker. Wanneer je dit onder de knie hebt wordt je ingewerkt aan verschillende recepties waarbij jij de burgers ontvangt voor vragen, afspraken of andere zaken. Jij bent het visitekaartje van de gemeente!

Wat vragen wij van je?

Als een KCC medewerker heb je:

  • Minimaal een HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en/of een opleiding/cursus gedaan op het gebied van Social Media / Webcare
  • Goede communicatie vaardigheden;
  • Aantoonbare ervaring in soortgelijke functie (klant contact);
  • De motto ‘een glimlach kun je horen!’;
  • Affiniteit en kennis van automatiseringssystemen (o.a. Word, Excel, MeldDesk, GPlan);
  • Een gezonde dosis inlevingsvermogen en een proactieve instelling.

Als een KCC medewerker ben je:

  • Flexibel inzetbaar op verschillende (kantoor)tijden;
  • Oplossingsgericht;
  • In staat om de vraag achter de vraag te achterhalen door de juiste gesprekstechnieken toe te passen;
  • Representatief, enthousiast, klant- en resultaatgericht;
  • Een expert op het gebied van dienstverlening, kunt snel schakelen en je voelt je thuis in een dynamische omgeving.

Sittard-Geleen is met ruim 93.000 inwoners een van de grote steden van Limburg met volop kansen, een bloeiende economie voor de gemeente en de regio, een rijke historie en aantrekkelijke omgeving. We werken samen met inwoners en partners aan een gemeente waarin het goed wonen, leven, werken en ontspannen is. Onze medewerkers zijn professioneel en toegankelijk, werken flexibel en klantgericht met de blik naar buiten.
De ambtelijke organisatie bestaat uit zo’n 800 medewerkers. De taken van de organisatie zijn ondergebracht in 5 clusters: Beleid, Dienstverlening, Sociale Zaken, Ruimtelijke Projecten & Beheer en Concern. Het management van de organisatie bestaat uit een tweehoofdige directie, 4 clusterhoofden, een hoofd Concernstaf en 20 teammanagers.

Je komt te werken binnen het team KCC van de gemeente Sittard-Geleen. Bij goed functioneren betreft het een opdracht voor langere tijd en staat gedurende de periode dat je werkzaam bent persoonlijke ontwikkeling centraal.

Wat kunnen wij als Start People jou bieden?

  • Start People en Gemeente Sittard-Geleen bieden jou een Fase A oproepcontract aan, je wordt flexibel ingepland tussen 16 en 36 uur;
  • Het betreft een fulltime functie van 36 uur;
  • Er worden geen reiskosten vergoed;
  • Je wordt ingeschaald in schaal 5 van de CAO gemeenten / CAR UWO. Na 2 maanden ontvang je bij goed functioneren 2 periodieken en ga je naar €12,48 bruto per uur. Na 4 maanden stijgt dit naar een bruto uurloon van €13,57 bruto per uur.

Een klein voorbeeld van een extra als je via Start People gaat werken:

  • Als je gaat werken via Start People ontvang je een account van Goodhabitz met ruim 100 opleidingen waarin je diverse leuke en interessante online trainingen kunt volgen;

Hoe ziet onze sollicitatie procedure eruit:

  • Intake door Start People;
  • Wij schrijven na de intake een persoonlijk voorstel naar de afdeling P&O in Sittard-Geleen;
  • Sollitatie met teamleider, P&O en eventueel directe collega;
    (door het Coronavirus durven wij niet te zeggen of deze gesprekken fysiek of via skype gaan plaatsvinden);
  • Je ontvangt aan de hand hiervan een terugkoppeling via Start People.

Heb je interesse in bovenstaande functie neem dan snel contact met me op!
Dit mag op telefoonnummer 045 460 80 00 of stuur mij gerust een mail naar jperree@startpeople.nl