4 stappen desktop
Sollicitatie flow 2

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

KCC medewerker bij woningcorporatie Portaal.

Start People Utrecht XL

Standplaats
Utrecht
Opleiding
Havo
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1228012025

Voor een woningcorporatie in Utrecht zoeken wij telefonische klantenservice medewerkers die huurders te woord staan met de door hen gestelde vragen en klachten.

Allereerst start u binnen het KCC met alle vragen en meldingen over reparatieverzoeken omtrent de huurwoning. Deze meldingen kunnen uiterst divers en (licht) technisch van aard zijn; van een lekkende kraan tot een gesprongen leiding en van een dakpan die gebroken is tot een scheur in het plafond.

Als klantenservice medewerker stelt u vast wat de ernst van de klacht is en zorgt u uiteraard voor een correcte en volledige afhandeling in het geautomatiseerde systeem, zodat de huurders snel en goed geholpen kunnen worden door bijvoorbeeld een service monteur of (onder)aannemer.

Naast het aannemen en verwerken van reparatieverzoeken, belt u de huurders van Portaal ook zelf op, om bepaalde processen na te gaan, zoals: hoe de huuropzegging verlopen is, de verkoop van woningen en hoe nieuwe huurders het aanbiedingsproces vinden.

Naast het werken op de klantenservice, komt het ook voor dat u soms de receptie van Portaal moet bemannen. Waarbij u de gasten ontvangt, laat inschrijven en doorverwijst naar de contactpersoon waarvoor de gast zich aanmeld.

Om in deze functie succesvol te kunnen zijn beschikt u over:

  • Recentelijke ervaring in het klantcontact
  • Affiniteit met een woningcoöperatie en technische kennis is een pré ;
  • Professioneel
  • Woonachtig in de omgeving van Utrecht i.v.m. de flexibele inzet
    Naast bovenstaande punten vinden wij het belangrijk dat je geduldig van aard bent en dat je goed kunt doorvragen om een probleem concreet te krijgen. Ook weet je de huurder gerust te stellen door kalmte te bewaren in het gesprek. Tot slot kan je goed samenwerken in een team, ben je gemotiveerd en flexibel.
    Voor deze functie dien je aan de volgende beschikbaarheid te voldoen:

We zijn op zoek naar medewerkers die 5 dagen per week beschikbaar zijn voor minimaal 20 tot maximaal 30 uur per week. Medewerkers kunnen flexibel ingepland worden van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur. Ervaring leert dat de medewerkers meer richting de 30 uur per week worden ingeroosterd, maar het kan zijn dat dit minder wordt in een rustige periode. Het gaat dan ook duidelijk om een flex uren contract. De roosters worden twee weken van tevoren uitgegeven.

  • Geen vakantie plannen hebben staan in de aankomende periode.

Zij zijn een maatschappelijke onderneming op het gebied van wonen. Ze hebben én oog voor de klant én oog voor de zakelijke kant: de exploitatie van het vastgoed. Met andere woorden: we zoeken een goede balans tussen maatschappelijk en economisch rendement. Dat doen ze in vijf stedelijke gebieden: Arnhem, Nijmegen, Amersfoort, Utrecht en Leiden. Daarnaast hebben zij een eigen onderhoudsbedrijf Vastgoed Onderhoud Centrale (VOC). zij beheren iets meer dan 50.000 woningen.

De missie van Portaal;
Ons doel
In 2020 willen we bereiken dat mensen het liefst wonen in een huis van Portaal. Dat doen we door te bouwen aan kansrijke buurten waar mensen zich thuis voelen. Dit staat centraal in het werk dat we dagelijks doen. Zo werken we samen binnen onze eigen organisatie, maar ook met andere organisaties. Elke dag zijn we bezig voor onze huurders en de buurten waarin zij wonen.
Wat zijn onze kernwaarden?
Aan onze missie zijn ook vier kernwaarden gekoppeld:

  • open
  • toegewijd
  • zelfbewust
  • betrouwbaar
    Waarden die wat zeggen over de manier waarop we samen willen werken. Deze kernwaarden geven richting in het dagelijks handelen van iedereen die bij ons werkt. Hoewel het vrij algemene waarden zijn, proberen we om deze op onszelf en Portaal te betrekken.

Wij bieden u:

  • Een bruto uurloon van: € 13,83;
  • Een Uitgebreid inwerktraject (na een gedegen inwerkperiode ontwikkel u zich steeds meer d.m.v. interne trainingen en training on the job. Doel hiervan is dat u uw kennis kunt verbreden, zodat uw inzetbaarheid zal toenemen);
  • Een prettige Werkomgeving;
  • Reiskostenvergoedingen;
  • Een uiterst verzorgd ingericht contact centrum in Utrecht; Toegankelijk met zowel het OV als met de auto;
  • 8% vakantie toeslag;
  • Conform CAO vakantie dagen;
  • Opbouw van pensioen;
  • Parttime baan voor onbepaalde tijd
  • Baan voor langere periode.

Wij zijn benieuwd waarom de vacature bij u past! Waarom zou u als klantenservice medewerker bij deze woningcorporatie in Utrecht willen werken?

Wij zien graag een uitgebreide motivatie en uw sollicitatie tegemoet.