Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

KCC medewerker I politie

Start People Roermond Overheid

Standplaats
Maastricht
Opleiding
MBO
Vakgebied
Overheid
Vacaturenummer
1AV0057127

Voor de politie in Maastricht zijn we op zoek naar meerdere Medewerkers Intake & Service / KCC Medewerkers.

De functie van Assistent Medewerker Intake & Service / KCC medewerker bestaat uit het verwerken van meldingen en beantwoorden van informatieverzoeken. Deze meldingen en informatieverzoeken komen binnen via 0900-8844 (geen spoed, wel politie), digitaal via het platform politie.nl en via sociaal media. De medewerker tracht zoveel mogelijk binnenkomend verkeer zelfstandig af te handelen met behulp van de beschikbare computersystemen en gebruik van een headset. Wanneer het niet mogelijk is om gesprekken zelfstandig af te handelen brengt de medewerker de vraag van de burger verder de organisatie in zodat er een antwoord of actie wordt ondernomen door een andere afdeling.

Vakinhoudelijk bestaan de taken uit het beantwoorden van vragen van burgers. De strekking van deze vragen is uiteenlopend van een informatieverzoek tot het doen van een melding. De frequentie van gesprekken is hoog, zo’n 70 tot 90 gesprekken per dienst. Sommige gesprekken kunnen ook emotioneel zijn waardoor die zorgen voor een zwaardere psychische belasting.

  • Werk- en denkniveau op MBO4 niveau of hoger;
  • Aantoonbare ervaring in (telefonische) gesprekstechnieken met klanten (KCC ervaring);
  • Dienstverlenende achtergrond;
  • Goede beheersing Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Ervaring met actuele kantoorautomatisering.

De werkzaamheden worden 7 dagen per week en 24 uur per dag verricht, ook op feestdagen. Er zijn 10 verschillende aanvangstijden die liggen tussen 07.00 en 23.00 uur. De nachtdiensten zijn hier ook bij inbegrepen.

Gedurende de inwerkperiode (2 tot 3 weken) wordt er van de kandidaat verwacht dat hij/ zij fulltime beschikbaar is voor 36 uur per week.

De locatie in Maastricht is bereikbaar via openbaar vervoer. Echter tijdens late en nachtdiensten is deze bereikbaarheid minder goed en is eigen vervoer noodzakelijk.

Er is geen Max. reistijd, echter rekening dient gehouden te worden met terugrijden na nachtdiensten.

  • Een functie voor 28 uur (parttime) tot 36 uur (fulltime);
  • Een bruto maand salaris van €2.391,- op basis van 36 uur;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 p.km;
  • Een contract voor bepaalde tijd voor 6 maanden. Hierna kans op verlenging.

Houd rekening met een uitgebreid sollicitatie traject van 10-12 weken waar een uitgebreide screening onderdeel uitmaakt van de procedure. Lees hier meer over de screening:
https://kombijde.politie.nl/politie-als-werkgever/wat-we-van-jou-vragen