Kies je vacature
Vindt de baan die bij jou past.
Je solliciteert
Jij stuurt ons jouw gegevens en wij gaan deze met veel interesse bekijken.
Wij hebben contact
Match jij op de vacature? Dan nemen wij snel contact op om je beter te leren kennen.
Persoonlijke kennismaking
Wil jij ons ook beter leren kennen? Dan gaan we samen een kop koffie of thee drinken.
Jij gaat van start!
Wij regelen het papierwerk en jij zet de krabbel. Welkom bij de club!
jouw baan in 5 stappen

Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiële) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je cv geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een cv met foto verleen je toestemming aan Start People en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Kennis auto parts en commercieel?

Start People Rotterdam XL

Standplaats
Schiedam
Opleiding
Overig
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0012954

Als Medewerker Commerciële Binnendienst bij Fource ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorg jij ervoor dat de klant een optimale service krijgt. Onze afdeling Commerciële Binnendienst beantwoordt vragen over o.a. het assortiment van auto-onderdelen, leveringen, voorraadbeschikbaarheid, speciale bestellingen, prijzen en offertes. Met een ultiem klantgerichte instelling en inhoudelijke automotive kennis weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten en bedien je onze klanten zodanig dat de klant het juiste product bij ons besteld. Ga jij een stapje verder voor de klant?

Het mooiste van jouw functie? Naast de eerstelijns dienstverlening die je biedt richting de klant, heb je een nauwe samenwerking met de buitendienst. Je ondersteunt actief bij relatiebeheer van onze vaste klanten en je signaleert commerciële kansen. Aangezien de branche zich in een hoog tempo ontwikkelt zijn wij continue op zoek naar verbetering. Of je nu kansen voor verbetering ziet in het proces of in het assortiment, Fource biedt je de ruimte om proactief onze dienstverlening te verbeteren.

Tijdens een gemiddelde werkweek hou jij je o.a. bezig met het:

  • Adviseren van onze klanten over onze producten en dienstverlening;
  • Verwerken en controleren van orders;
  • Afwikkelen van retour aanvragen;
  • Maken van rapportages en analyses voor o.a. de buitendienst.

Voor deze functie van Medewerker Commerciële Binnendienst zijn we op zoek naar een klantgerichte en initiatiefrijke collega met een flinke dosis doorzettingsvermogen. Herken jij jezelf daarnaast in onderstaande kenmerken? Solliciteer dan direct!

  • Minimaal 2 jaar ervaring met klantcontact in een commerciële omgeving;
  • Ervaring met het maken van analyses aan de hand van zelfgemaakte rapportages over bijvoorbeeld afzetgegevens of aankoopgedrag;
  • Goede beheersing van Excel.

De afdeling Commerciële Binnendienst bestaat uit ongeveer 30 personen en is onderdeel van Fource, onze werkmaatschappij voor Sales binnen de Fource Holding. Fource is marktleider in de after-market in de auto-onderdelenbranche binnen de Benelux en onderdeel van LKQ, de grootste distributeur in Europa. We zijn dan ook niet voor niks uitgeroepen tot Automotive Company of the Year 2018! En onze ambitie gaat verder! Je gaat aan de slag op locatie Schiedam / Rotterdam.

Bij ons vind je:

  • Fulltime / Vast werk (minimaal 32 uur, voorkeur voor 36-40 uur), een marktconform salaris (indicatie: €2200-€2500) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een organisatie die de lat hoog legt in alles wat we doen en die zich onderscheidt door het breedste assortiment, een unieke online catalogus, zeer sterke logistieke dienstverlening en unieke concepten voor de markt;
  • Grote diversiteit aan werkzaamheden. Het ene moment ben je met Product Management bezig om vragen over het assortiment te beantwoorden en het andere moment ben je met logistiek in de weer om nog dezelfde dag een product richting de klant te krijgen;
  • Leuke collega’s die niet alleen bereid zijn om elkaar te helpen, maar ook altijd bereid zijn om van elkaar te leren en elkaar bij te staan;
  • Een informele werksfeer en korte lijnen binnen de organisatie;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door middel van cursussen en opleidingen in jouw vakgebied.