Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.
In verband met de huidige omstandigheden word je vanuit huis opgeleid. De startdatum is binnen 2 weken of in overleg.
Zorg ervoor dat je beschikt over een goede computer, internetverbinding, oortjes en een mobiele telefoon. Voor meer informatie neem contact op met 0113 240100.
‘Om 08.15 start je je computer en systemen op. Je kijkt naar je rooster en je ziet dat je de dag gaat beginnen met telefonie.
Je pakt eerst nog een bak koffie en zet je head set op. Om 8.30 uur log je in en er komt direct een telefoontje binnen. De klant die opbelt is emotioneel en maakt zich veel zorgen over het inkomen.
Jij toont je inlevingsvermogen en je bent in staat om met je gesprektechnieken de klant van het juiste antwoord te voorzien zodat de klant gerustgesteld ophangt. Fijn dat je deze klant zo goed hebt geholpen. Je verwerkt dit in je systeem en gaat op beschikbaar staan voor je volgende binnenkomende gesprek.’
Je start de eerste 6 weken met een training die jou voorbereid op de werkzaamheden bij het UWV. De klanten die contact opnemen zijn uitkeringsgerechtigden.
Jij gaat informatie/advies geven over de verschillende soorten uitkeringen. Inhoudelijke voorkennis is niet vereist. Het is wel belangrijk dat je beschikt over een probleemoplossend vermogen, stevig in je schoenen staat en je goed kunt inleven in de situatie van de klant.
De training vind in verband met de huidige omstandigheden vanuit huis plaats. Je krijgt een vaste begeleider met wie je dagelijks contact zult hebben over de telefoon en via skype chat.
De eerste weken zul jij ingewerkt worden op werkmap berichten. Wanneer de omstandigheden het toelaten zul jij op de vestiging ingewerkt worden op het onderdeel telefonie.
Als je dit goed beheerst zul jij op beide facetten ingezet worden. Bij goed functioneren kun je ook ingezet worden op live chat. Je draagt bij aan het realiseren van de doelstellingen vanuit een maatschappelijke betrokkenheid.
Zinvol werk plús een inhoudelijke uitdaging. Dat is precies wat wij je te bieden hebben. Want bij UWV werk je elke dag aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Bekijk onderstaande link: www.uwv.nl/zinhoud. Je draagt als medewerker klantencontact van het UWV Goes bij aan het realiseren van onze doelstellingen vanuit een maatschappelijke betrokkenheid. Klik voor meer informatie op de volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=zX3TNAsggUA